Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føles som jeg har en klump i halsen

Drunk_Panda

Anbefalte innlegg

Hei, dette begynte i går, det føles som jeg har en stor klump i halsen, som ikke går bort. Akkurat som det er noe der som blir større og mindre hele tiden. Hjelper ikke å rape eller noen ting. Noen ganger kjenner jeg den ikke, andre ganger veldig mye. Når jeg drikker er det helt bra.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det egentlig, men kan nesten gjøre direkte vondt... Noen som har opplevd lignende? Har ikke spist noe jeg er allergisk mot/ikke har prøvd før heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt det samme engang, gikk et par uker før jeg gikk til lege med det. Han sjekket alt mulig, men fant ingenting. Han mente at det kunne være fra en forkjølelse jeg hadde hatt noen uker eller måneder i forveien. Selv om jeg ikke hadde noe sårhet i halsen eller noe, så "husket" liksom halsen min at det hadde vært noen plager der.

Det hørtes jo unektelig litt merkelig ut, men det gikk faktisk over like etterpå. Jeg tror også at hvis man først tenker at det er noe der, så blir det verre. Var iallefall sånn med meg, en viss psykisk effekt der.

Men såklart, det skader ikke å ta en tur til legen for en liten sjekk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...