Gå til innhold

Hjelp! Kjøpe TV til PS3


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt PS3 et par år nå. For litt siden måtte den sendes til reparasjon, og når den kommer tilbake skal jeg sette inn et splitter nytt Red Dead Redemption som jeg venter når som helst. Men denne gangen har jeg litt mer å rutte med på konto, og det er en perfekt anledning for å anskaffe en 32" Full HD LCD-tv. En fin størrelse for mitt bruk.

 

Var og hørte på Elkjøp i dag, der jeg ble vist en til 4000,-. Det var en Samsung. Den gikk på 50 hz. Da jeg nevnte at jeg skulle bruke TVen til PS3, ble jeg anbefalt i stedet en på 100 hz for full utnytting av PS3, for da hakket ikke bildet, noe som vel betyr at jeg får høyere FPS, eller at bildet går glattere? Da ble prisen på Elkjøp 6000,-.

 

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-32-tom/andersson-a321fd/130079.3111 Denne fant jeg på netonnet, men prisen var så lav at jeg lurer på hvor god kvaliteten er. Har ikke hørt om merket før...

 

Samsungen hørtes uansett ut som en bra TV, men jeg gjør selvsagt enda mer research. Er det noen som kan anbefale denne TVen, eller en en bra 32 ", Full HD LCD-tv? TVen skal ikke bare brukes til PS3, men det er hovedformålet. Hvor er det billigst å kjøpe? Noen gode forslag til nettbutikk? Med prisen tenker jeg maks 8000.

 

EDIT: Begynner også å vurdere 37", kanskje enda større, men da vil vel prisen øke dramatisk... Tar også imot forslag der!

 

Har faktisk bestemt meg for at 32 " blir for lite...

 

På forhånd takk!

Endret av magicalmysteryollie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...