entername Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Har vurdert å begynde med litt egenstuider opp mot CCNA sertifisering og lurer derfor på om nokon kan anbefale eit simulator program for Cisco nettverk. Har Googla litt rundt og funne eit og anna programm men litt feedback fra folk som har prøvd noko hadde vert greit. Eg kan gjerne betale litt for eit slikt programm ettersom alternativet med og kjøpe Cisco utstyr fort kan bli ein dyr affære, men nokon veldigt budsjett har eg ikkje. Det eg har funne so langt på Google er: Networksims Routersim Fant og nokre gratis simulatorar, men dei virka ganske fattige samanligna med dei to eg linka til over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Du trenger ikke noen for å klare ccna, men kanskje http://www.gns3.net/ kan gi deg det du trenger.. Iallefall søkte jeg på "ios emulator" på google Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei! Siden du ny i Cisco-faget er det kun en ting som gjelder...Packet Tracer v5.2.1.eller nyere. Har du derimot kommet deg over begynnerstadiet så er det GNS3 som gjelder. Velkommen til den store nettverksverden! Linker finner du selv. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 GNS3 fungerer veldig bra, men du må selv stille med IOS-image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå