Gaarulf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heisann, er på utkikk etter noen elendige telefonspøker på norsk, noe ala Fez fra that's 70's show. Er til ett fimprosjekt der en liten gutt skal være elendig til å spøke over telefon. Thankju! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hmm... jeg vet ikke om den er veldig dårlig da menn her er den: det var 17.mai i år og jeg fant et russekort på bakken, på kortet sto det et telefonnummer og "tør du ringe?". jeg ringte fyr'n og spurte om han hadde mistet kortet sitt for jeg fant det på bakken. han lurte litt men lo bra, haha også holdt venninna mi å le seg i hjel for jeg så med en forvirrene stemme. haha, har korte ennå, skal ringe han neste år å kanskje. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Tenkte mer på ting av typen "Går kjøleskapet ditt? Da må du stoppe det før det sikker av" etc. Gjerne ting som er veldig dumme som bare idioten som ringer synes er morsomt. Men takk for innspill! Tenkte mer på ting av typen "Går kjøleskapet ditt? Da må du stoppe det før det sikker av" etc. Gjerne ting som er veldig dumme som bare idioten som ringer synes er morsomt. Men takk for innspill! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 åja, du burde høre på "5 på" på p4, du kan finne dem på p4.no. tror det er sånne telefonspøker som er perfekt for deg =D Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har en: Ringeren: Hei! Er hr. Vegg hjemme? Svareren: Nei, desverre.. R: Er fru Vegg der, da? S: Beklager, hun er ikke her heller. R: Men hvordan holder taket seg oppe da? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skal det være dårlig må det være folk som ringer, legger på, for så å le. Men skal du ha oneliners og dårlige ordspill finnes det jo ørten av dem, er jo bare å finne på dårlige selv. Min favoritt må vel være charter-Svein i bakrus i hotell-telefonen: http://www.youtube.com/watch?v=90T_z-ngVYI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå