Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva jeg skal tro nå. Hun endret helt mening over natta?


Gjest skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Indeed. Dessuten trenger ikke humørsvingninger alltid å ha en grunn. Hadde ikke du følt det litt slitsomt, hvis du alltid måtte begrunne hvorfor du var sur? Det hadde jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym

Indeed. Dessuten trenger ikke humørsvingninger alltid å ha en grunn. Hadde ikke du følt det litt slitsomt, hvis du alltid måtte begrunne hvorfor du var sur? Det hadde jeg iallefall.

 

Nei, men hadde synes det var slitsomt om noen var sur og lot det gå utover meg uten å forklare. :tease: Om du mener at hun er en jente du kan "prate lett med", kan du prate lett med 100% av norges jenter. XD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Virkar som ein del folk uttalar seg utan å ha noko erfaring på området, tolkar eg brukarnavnet til Bluewaffle96 rett er han ikkje meir enn 14 år.

Erfaring har jeg nok av? Både positivt og negativt, kanskje ikke innen seksualitet, men uansett. Hvis du skal dømme meg på alderen, da har du et problem. Hva vet du om hvordan jeg har hverdagen? Jeg har vært i utroskap, begge veier, kjærlighetssorg og mye mer. Døm meg på alderen?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er ikke slik at hun har sagt at: "Nå vil jeg møte deg asap, og vi skal møtes".

 

Det var mer som:

"Jeg kunne godt tenke meg å møte deg igjen om ikke alt for lenge, hvis du har lyst til det? Er et par ting jeg ønsker å snakke med deg om, og vil helst ta det face to face. Så hadde det jo vært koselig å se deg igjen :)"

 

Og da sa jeg noe sånt som at.. ja, det vil jeg. Ikke noe galt i det.

 

Og hvorfor skal jeg stole mindre på henne? Hun har da ikke gjort noe som viser mistillit? Hun har hatt et par perioder der humøret hennes ikke har vært på topp. Og når det da er en person som snakker med hun fler timer om dagen.. så er det klart at han/hun vil merke til dette. Dette har jeg gjort. Og jeg maste vel litt mye når hun ikke var i humør for det.. og ting rant litt over.

 

Hun har ikke gjort noe som gjør at jeg stoler på hun.

Ehrm, hvorfor skrev du ikke bare det du skrev nå da? Neivel, du kan vel stole fullt og helt på hun? Tidligere sa du at du var redd for at hun var sammen med en annen? Greit at hun er sur, men når hun skal ende forholdet må du ha en grunn!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hei.

 

Den siste tiden har jeg fått veldig god kontakt med en jente. Hun bor et stykke unna, så det har blitt mest msn/tlf/sms. Helt siden april har vi snakket fler timer hver dag.

 

Det hele startet som en vennegreie, der begge følte at det var godt å kunne snakke med den andre om ting. Vi fikk fort et veldig åpent forhold til hverandre - og kunne snakke om alt mulig egentlig.

 

Vi har møttes på jevnlig basis. I starten var det kun som venner. Men etterhvert ble det også fysisk kontakt involvert. Vi har vel gjort alt som er mulig å gjøre, før det blir direkte seksuelt. Klining, massasje, kosing osv.

 

Etterhvert har det også blitt følelser blandet inn i bildet. Og de 2 siste ukene har hun også startet å vise mye mer interesse enn tidligere. Hun har ofte gitt utrykk for at hun virkelig savner meg, ønsker å møte meg, tenker mye på meg, er glad i meg, og ønsker mer fysisk kontakt med meg. Hun har sagt rett ut at hun også vil ha sex med meg. Hun har også veldig ofte ringt meg, bare for å høre stemmen min. Ofte på morningen når jeg har sovet - har hun ringt meg.

 

Og ja, genrelt den siste tiden har hun vært mye mer 'på' enn tidligere. Og gitt mange utrykk for at hun virkelig er intressert i mer.

Jeg tolker det som et forhold, det andre med at hun var utro (Eller noe lignende.) var fra et annet innlegg, beklager for den. :thumbup: Man må ikke spørre for at dere blir offisielt sammen, det dere har/hadde var et forhold.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg nå har en litt spydig, eller nedlatende tone. Eller at du føler jeg håner deg på noen måte.

 

Men helt ærlig. Det er en grunn til at Hvalder sa det han gjorde. Når man er 14 år gammel, fungerer ting litt annerledes enn når man er 17-18 år gammel. Da jeg gikk i 8. klasse var man gjerne kjærester dersom ting utviklet seg fysisk. Det er ikke tilfelle når man er 18. Da er det en del av flørten. Fysisk kontakt er en mer vanlig ting etterhvert som man blir eldre, så det at vi har kyssa/tafsa/rota/kosa/youname it - betyr overhodet ikke at vi har hatt noe forhold. Men det betyr at vi er (har vært? Vet ikke hva hun tenker idag, men regner ikke med at hun hadde sagt nei igrunn) tiltrukket av hverandre er heller en del av flørten. Dersom kemien holder i lengden, begge to fortsettes å trives i hverandre nærvær, og vi tilbringer mye tid sammen - først da kan man vel si at man er i et kjæresteforhold.

 

Men det vi har hatt nå, er på ingen måte et forhold. Det har vært lange samtaler, om seriøse temaer - ja. Men det kunne (har vært) som en venn.

 

Og det du sier med at man ikke 'trenger å spørre' for å være sammen... det fungerer ikke slik. På slutten av barneskolen/starten av ungdomskolen fungerer det slik. Og hvor lenge holder disse "forholdene"? Sjelden lenger enn 1-2 mnd. Når man blir eldre så skal det en hel del mer til for å inngå et forhold.. man kjenner gjerne personen bedre, og man har et større grunnlag for å etablere et forhold.

 

De personene man ble sammen med som 14 år gammel, dør som regel ut under 'flørten'. Om ikke tidligere. DErfor varer også forhold lenger når man er eldre. Som regel.

 

Såjoda. Det du snakker om.. er bare helt på jordet for meg. Beklager. Men det gir meg ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Beklager hvis jeg nå har en litt spydig, eller nedlatende tone. Eller at du føler jeg håner deg på noen måte.

 

Men helt ærlig. Det er en grunn til at Hvalder sa det han gjorde. Når man er 14 år gammel, fungerer ting litt annerledes enn når man er 17-18 år gammel. Da jeg gikk i 8. klasse var man gjerne kjærester dersom ting utviklet seg fysisk. Det er ikke tilfelle når man er 18. Da er det en del av flørten. Fysisk kontakt er en mer vanlig ting etterhvert som man blir eldre, så det at vi har kyssa/tafsa/rota/kosa/youname it - betyr overhodet ikke at vi har hatt noe forhold. Men det betyr at vi er (har vært? Vet ikke hva hun tenker idag, men regner ikke med at hun hadde sagt nei igrunn) tiltrukket av hverandre er heller en del av flørten. Dersom kemien holder i lengden, begge to fortsettes å trives i hverandre nærvær, og vi tilbringer mye tid sammen - først da kan man vel si at man er i et kjæresteforhold.

 

Men det vi har hatt nå, er på ingen måte et forhold. Det har vært lange samtaler, om seriøse temaer - ja. Men det kunne (har vært) som en venn.

 

Og det du sier med at man ikke 'trenger å spørre' for å være sammen... det fungerer ikke slik. På slutten av barneskolen/starten av ungdomskolen fungerer det slik. Og hvor lenge holder disse "forholdene"? Sjelden lenger enn 1-2 mnd. Når man blir eldre så skal det en hel del mer til for å inngå et forhold.. man kjenner gjerne personen bedre, og man har et større grunnlag for å etablere et forhold.

 

De personene man ble sammen med som 14 år gammel, dør som regel ut under 'flørten'. Om ikke tidligere. DErfor varer også forhold lenger når man er eldre. Som regel.

 

Såjoda. Det du snakker om.. er bare helt på jordet for meg. Beklager. Men det gir meg ingenting.

Det er vel egentlig at man pleier å spørre på ung alder, dermed ikke på eldre. Ehrm? du har ikke hatt sex, det har ikke jeg heller. Kosing og sånt har jeg hatt, så der ligger vi likt. Jeg har vært i et langvarig forhold, med et stort grunnlag for å legge et det forholdet. Det du mener at det er normalt med å: kyssa/tafsa/rota/kosa/youname it. Det er overhodet ikke normalt å gjøre det på en annen person bortsett fra den du liker? Isåfall bor vi ikke i samme verden. Det du har fortalt var jo at dere hadde god kjemi før hun ble sint? Du sier du treffer henne regelmessig, og at du trivdes å være med hun. Hva er et forhold for deg er egentlig? Jeg har hatt flere forhold som ikke døde ut under flørten, andre komplikasjoner kom innom. Jeg skjønner ikke meg på deg nå for øyeblikket. Og igjen med alderen, jeg vil ikke ha 14 årige bimboer, personer kan faktisk gå for noe seriøst? Det finnes modne 14 årige selvom de ikke er helt utviklet. Kanskje vi ikke hadde det likt i barndommen, men det hjelper ikke å utelukke meg pga alderen! Hånet blir jeg ikke av det du skriver, egentlig bare at den eneste grunnen at min mening ikke har noe å si bare fordi jeg er 14 år? Det er sånne ting jeg tar til meg, og ser på som idiotisk. Sikkert helt normalt for sånne som deg, og Hvalder nå for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Beklager hvis jeg nå har en litt spydig, eller nedlatende tone. Eller at du føler jeg håner deg på noen måte.

 

Men helt ærlig. Det er en grunn til at Hvalder sa det han gjorde. Når man er 14 år gammel, fungerer ting litt annerledes enn når man er 17-18 år gammel. Da jeg gikk i 8. klasse var man gjerne kjærester dersom ting utviklet seg fysisk. Det er ikke tilfelle når man er 18. Da er det en del av flørten. Fysisk kontakt er en mer vanlig ting etterhvert som man blir eldre, så det at vi har kyssa/tafsa/rota/kosa/youname it - betyr overhodet ikke at vi har hatt noe forhold. Men det betyr at vi er (har vært? Vet ikke hva hun tenker idag, men regner ikke med at hun hadde sagt nei igrunn) tiltrukket av hverandre er heller en del av flørten. Dersom kemien holder i lengden, begge to fortsettes å trives i hverandre nærvær, og vi tilbringer mye tid sammen - først da kan man vel si at man er i et kjæresteforhold.

 

Men det vi har hatt nå, er på ingen måte et forhold. Det har vært lange samtaler, om seriøse temaer - ja. Men det kunne (har vært) som en venn.

 

Og det du sier med at man ikke 'trenger å spørre' for å være sammen... det fungerer ikke slik. På slutten av barneskolen/starten av ungdomskolen fungerer det slik. Og hvor lenge holder disse "forholdene"? Sjelden lenger enn 1-2 mnd. Når man blir eldre så skal det en hel del mer til for å inngå et forhold.. man kjenner gjerne personen bedre, og man har et større grunnlag for å etablere et forhold.

 

De personene man ble sammen med som 14 år gammel, dør som regel ut under 'flørten'. Om ikke tidligere. DErfor varer også forhold lenger når man er eldre. Som regel.

 

Såjoda. Det du snakker om.. er bare helt på jordet for meg. Beklager. Men det gir meg ingenting.

Det er vel egentlig at man pleier å spørre på ung alder, dermed ikke på eldre. Ehrm? du har ikke hatt sex, det har ikke jeg heller. Kosing og sånt har jeg hatt, så der ligger vi likt. Jeg har vært i et langvarig forhold, med et stort grunnlag for å legge et det forholdet. Det du mener at det er normalt med å: kyssa/tafsa/rota/kosa/youname it. Det er overhodet ikke normalt å gjøre det på en annen person bortsett fra den du liker? Isåfall bor vi ikke i samme verden. Det du har fortalt var jo at dere hadde god kjemi før hun ble sint? Du sier du treffer henne regelmessig, og at du trivdes å være med hun. Hva er et forhold for deg er egentlig? Jeg har hatt flere forhold som ikke døde ut under flørten, andre komplikasjoner kom innom. Jeg skjønner ikke meg på deg nå for øyeblikket. Og igjen med alderen, jeg vil ikke ha 14 årige bimboer, personer kan faktisk gå for noe seriøst? Det finnes modne 14 årige selvom de ikke er helt utviklet. Kanskje vi ikke hadde det likt i barndommen, men det hjelper ikke å utelukke meg pga alderen! Hånet blir jeg ikke av det du skriver, egentlig bare at den eneste grunnen at min mening ikke har noe å si bare fordi jeg er 14 år? Det er sånne ting jeg tar til meg, og ser på som idiotisk. Sikkert helt normalt for sånne som deg, og Hvalder nå for øyeblikket.

 

Med et langvarig forhold tenker jeg 1 år +. Det er svært, svært få 14åringer som har vært sammen med noen i 12 mnd eller mer.

 

Men uansett, den diskusjonen gidder jeg ikke ta. Var ikke derfor jeg lagde denne tråden.

 

Og vel.. man har jo roting for moroskyld. Uten at det trenger å ligge noe mer bak det hele. Men sånn som situasjonen er for meg nå, så ja - det er fordi jeg liker denne jenta jeg også liker fysisk kontakt. Men det at jeg liker jenta, og at hun liker meg - betyr absolutt ikke at vi er kjærester. At det er grunnlag for å bli det? Absolutt. Men at vi er det? Neineinei.

 

Les tråden igjen om 4 år, så skjønner du hva jeg mener.

 

--

 

For å svare på de 2 siste innleggene:

 

Nei, jeg driter ikke hva Bluewaffle96 sier. Jeg får bare lite igjen for det, og føler at vi er på to litt forskjellige plan. Unødvendig kommentar av deg igrunn.

 

Og til bluewaffle: Samfunnet har alltid vært slik at de som er eldst er de med mest erfaring, og gjerne de man hører på. Og dine meninger er veldig viktig for samfunnet vi lever i. Ung ungdom sine meninger og holdninger har mye å si for hvordan samfunnet utvikler seg - så deres meninger er svært viktig. Like viktig som 18-19åringer.

 

Men det er ikke alltid man får like mye igjen for de meningene. Nettop fordi du er så ung.

 

Kan vi sette en strek nå, og helder bare holde oss til tema? Hvorfor jenta har reagert som hun gjør, og hva man kan gjøre/jeg har gjort for at ting går tilbake slik jeg ønsker det? Samt oppdateringer på hvordan det går fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja jeg orker ikke mer, 14 år prøver å være litt aktiv på diskusjon. Det jeg får igjen er alder så det er lite vits egentlig. Melder meg ut av denne diskusjonen hvertfall. Kos deg videre.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Anyways, back on topic.

 

Igår hadde jeg og hun en lang og god samtale på msn - med webcam. Og tonen lignet mye mer på slik den var før. Og hun sa når hun la seg at hun synes det var kos å snakke med meg.

 

Og for 2 minutter siden fikk jeg en melding, etter vi hadde sagt natta:

 

Skulle gjerne snakka mer med deg hvis du var her, men det er du ikke. Så vet man det

 

Jeg klarte ikke dy meg, og tenkte bare.. samma faen. Så jeg gikk flørtepus modus igjen:

 

Sjæl?

 

Jeg savner deg, jeg.. Kan jeg komme en tur til deg ikveld? Bare ligge å snakke med deg nå hadde vært kos. Så sove litt. Jegviljegvil!

 

Så går baller det på seg:

 

Ja, myeee bedre enn meldinger.

Gjør du? Huffda:( Du kan sikkert komme. Det er jo plass til deg her. Eheh

 

Myemyemye bedre enn meldinger. Å kunne se på deg når jeg snakker til deg. Se deg inn i øynene.. jeg villlll. Og bollekinnene når du smiler<3

 

Og ja. Det gjør jeg. Savner virkelig å være med deg. Jeg har det så fint da. Want it more.

 

Yay. Jeg kan ikke nå da uansett hvor mye jeg vil. Kanskje en annen gang? : )) eheh.

 

Haha, nå blir jeg jo nesten flau her

 

Kan fikses. Vi lever jo i mange år til Kødda,

Men kan få til en sengedeling iløpet av sommeren. Hvis jeg er snill

 

Haha, hvorfor det? Bolla<3 (kallenavn jeg har brukt for å mobbe hun litt. Hun har bollekinn når hun smiler )

 

Hah, tjaa. Kan jo være du blir påkjørt på vei til jobb imorgen da? Who knows? Satser på at det ikke skjer, da.

 

Yay, hadde vært kos

 

Og.. hvis du er snill? PFFTTT. Hva hvis jeg ille vil være snill da? Watcha gonna do?

 

Nei si det.

 

Tenk hvis jeg dør imorgen. Haha, hadde vært spennende.

 

Da sender jeg deg hjem igjen!

 

Nei. Det hadde ikke vært spennende. Det hadde vært kjempeleit. Tenk. Det er fortel å være feit om man krasjer btw! Mer beskyttelse!

 

Åh, ikke send meg hjem da

 

Hahaha. Kjekt å være overvektig når man kræsjer. Sitter med en stor fordel jeg da gitt, heldig heldig!

 

Får se da. Hoho

 

Det med overvekt og feit. Vi snakket om det istad. Så det er litt sånn.. internt.

 

Men joda. Hun er tilbake der hun var. Nesten iallefall. Utrooolig flørtpus meldinger av meg. Men det er koselig til tider.

 

Thought i'd let you know.

Endret av hernil
Fikset krøll med sitat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er jente og 20 - kan jeg tolke litt?

 

Om saken:

- om hun hadde likt deg NÅ hadde hun nok tatt mer initiativ til å f.eks. gå på kino eller noe.

- Men det kan godt hende hun liker deg bedre og bedre.

 

Om jenta:

- forstår meg ikke på hvordan denne jenta skriver. Det virker som hun er 13 år mentalt, eller later som hun er for å virke søt. At du blir sjarmert skjønner jeg, men at du holder det ut etter så lang tid skjønner jeg ikke... :nei:

- om du tror dette er den eneste jenta du kan "snakke med", har du nok nærmet deg andre jenter på feil måte. Om du prøver å innlede et vennskaps-forhold til en annen jente, vil du nok bli overrasket over hvor bra det er ganske fort... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest trådstarter

Okei. Er folka klare for svaret på gåten?

 

Vel, den siste tiden har hun til tid og annet tatt kontakt med meg. Jeg har ikke giddet å ta kontakt med hun, med mindre hun skjerpet seg. Noe hun ikke gjorde.

 

Jeg spurte derfor bare rett ut idag, hva greia var (som jeg har gjort mange ganger før). Og fikk endelig et ordentlig svar.

 

Jeg startet å minne for mye om exen hennes, noe hun så på som negativt. Hun trakk seg derfor unna til å begynne med (når hun endret mening over natta). Jeg minnet om eksen, i form av å bry meg.. stille spørsmål. Helt relevante spørsmål i mine øyne. Som jeg også ville stilt en kompis.

 

Iallefall, det at jeg har 'spurt for mye', har resultert i at hun har over tid bygget opp en irritasjon over at jeg spør for mye, og bryr meg for mye. Selv om hun tidligere har sagt, at hun synes det er koselig når jeg viser at jeg bryr meg, og at hun liker når jeg tar kontakt. Dette har da tydeligvis hatt motsatt effekt.

 

Så istedet for derfor å heller si at hun synes jeg stiller for mange spørsmål, har det bare bygget seg opp en irritasjon. Og hvorfor hun ikke bare fortalte meg det.. må du spørre hun om. Fordi hun oppfører seg som en 14åring atm.

 

Me

En ting jeg ikke skjønner dog, er hvorfor du ikke bare har sagt det rett ut? "Det irriterer meg at du spør så mye". Så kunne du spart deg selv for 2 uker med plagsome samtaler.

 

Her

Man sier ikke bare sånt rett ut

 

Me

Jo

 

Her

''Hei.. du er stygg''

blir samme greia

 

Me

Nei, det er ikke sånn.

 

Her

man sier ikke sånt.

Neivel. Ok, men jeg gjorde visst ikke det da, ignenting å gjøre med det. beklager

 

Får jeg lov til å si at hun har gått i en såkalt "jentelås"? :tease:

 

--

 

Jaja, end of story. I'm done.

Lenke til kommentar

Haha, slike jenter er du ikke alene om å ha rota deg borti! Heldigvis har jeg nå ei som tåler at jeg spør, som spør like mye tilbake, og hverken overfortolker hva jeg sier eller gjemmer budskap i hva hun selv sier. Hun kaller en hakke for en hakke og en spade for en spade, og tør å fortelle meg akkurat hva hun tenker og føler. Slik er jeg også med henne, og jeg tror det er nettopp derfor at går alt som på skinner mellom oss! Snart et år som samboere, ikke én krangel. Ikke fordi vi ikke tør krangle med hverandre, men rett og slett fordi det aldri har vært behov for det. :)

 

Jeg tror det folk trenger er å tørre å stole på at kjæresten ikke har planer om å dolke deg i ryggen, for de aller fleste er jo ikke slik! Spesielt jenter har en forferdelig lei tendens til å overfortolke hva gutter sier, og tillegger gjerne sine egne budskap til hva gutten har sagt rett ut. Det blir misforståelser og krangler av slikt, så dere jenter som holder på slik: SLUTT! Det er kanskje kreativt å assosiere seg fram til masse skjulte meninger som i utgangspunktet ikke eksisterte, men det er absolutt ikke smart å krangle med kjæresten over misforståelser som bare du selv har tenkt deg fram til...? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Lanvin

Hun har tydeligvis bare lekt med deg da. Hvis hun var virkelig interessert, så måtte hun ha konfrontert deg mer. Utrolig tragisk av/for henne å gå rundt slik såå lenge med noen man ikke er interessert i. Hadde du gjort det? Neppe.. trøst deg med det. Du er hvertfall ærlig med deg selv(og henne).

 

Hvis hun virkelig tror at forhold bygges slik, så må hun bli eldre å klokere. Ingenting kommer på sølvfat og livet er ikke som en romantisk film. Hvis man skal få et godt forhold må man være åpen for det, mener nå jeg, og det innebærer også å ta opp ting som man mener den andre kunne gjort annerledes. Hvis ikke blir vel kommunikasjonen i forholdet litt vanskelig.. Ingen utfyller hverandre komplett, og ingen kan lese tanker. Men MANGE er interessert i å lære seg å møte hverandre på det som er vanskelig. Lykke til. Vet det er vanskelig. Men faktisk så er det HUN som har problemet, -og det på flere måter:)

Lenke til kommentar

Ja jeg orker ikke mer, 14 år prøver å være litt aktiv på diskusjon. Det jeg får igjen er alder så det er lite vits egentlig. Melder meg ut av denne diskusjonen hvertfall. Kos deg videre.

Synes du har svart bedre og mer vittig enn mange av de som er eldre enn deg. Ganske respektløs å drite i det du sier pga. alderen din spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest trådstarter

Lol.

 

Fikk en lang melding nå, hvor hun forklarer at hun føler seg som en dust. Og at hun angrer på at hun var så bitch, og at jeg ikke fortjente å bli behandlet slik. Samt at hun har savnet å ha en å snakke med om alt og ingenting. Og at hun har tenkt en del på meg.

 

Oh, også nevnte hun at hun følte seg som en desperat 14åring :)

Lenke til kommentar
Gjest Arbeit ist freiheit

Kreket "liker ikke" manipulasjon og stagnerer ved det infantile gjennom direkte kontakt, hvordan er hun uten ryggdekning?

 

Ser man for seg dette så tenk hvordan kreaturet er når ingen ser det, vel hjemme klekkes ut lysskye planer. Minner meg om Job, helt forferdelig å se noe slikt på nært hold og samtidig beholde roen.

 

Hun er helt gal etter deg, hun har DDBL og du liker egentlig å se denne jævelskapen. Denne kosmiske apekatten.. Tut og kjør!

 

Bare hun ikke spør neste dag hva du egentlig smilte av, du vet... over natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...