Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva jeg skal tro nå. Hun endret helt mening over natta?


Gjest skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Kanskje hun har litt å stri med for tiden? Alt fra problemer hjemme/venner til hva hun "føler" for deg?

 

Jeg kjenner meg litt igjen, egentlig.. Har en kompis som jeg er veldig glad i, men han maser, syter og er så full av self-pity at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg vil jo gjerne være sammen med han og tar ofte initiativ til å finne på ting, men så blir han masete (osv) og da "klikker" jeg litt og vil ikke ha noe med han å gjøre (sier ikke noe til han). Og sånn kan det svinge ganske fort og ofte. Men dette har pågått en stund og jeg får han bare mer og mer i "vranghalsen" og jeg har heller ikke irritert meg særlig over oppførselen hans tidligere, men nå er begeret fullt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny nattamelding idag.

 

She's coming back people. It seems.

 

Hei <mitnavn> :) Alt bra? Jeeg tenkte å legge meg, men ville sende melding til deg førstt. :$ *masemas*

 

Altså... ja. Gir det litt mer tid, så må jeg vel prøve å bare snakke med hun. Håper det går fint. Høre hvor hun står.

 

Eller skal jeg bare ikke stresse noe med det ovenfor hun, og bare la hun bruke tiden hun trenger? (Med mindre det tar FOR lang tid. Det gidder jeg ikke)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du er ikke skikkelig forelsket i hun, du er bare ute etter kos. Hvis du strever med å takle humørsvingninger, må du bare slå opp/kutte kontakten. Du sier nå her at det ikke kan ta lang tid, jeg hadde ventet hvis jeg virkelig ville ha hun. Ja du må la hun bruke den tiden hun trenger, og hvis det er det at du vil ha hun tilbake er det bare og sende fløtepus meldinger tilbake. Du må hvertfall bestemme deg om du vil ha hun, for akkurat nå ser det ut som hun liker deg igjen.

Lenke til kommentar

Kos hadde ikke vært å forakte. Men jeg liker veldig godt å prate med jenta, og jeg har følelser for hun. Jeg tenker mye på hun, håper hun har det bra.. og ønsker å bare kunne tilbringe tid med hun. Og derfor selvfølgelig også fysisk kontakt.

 

Og humørsvingninger kan jeg takle. Så lenge jeg vet at det går over. Det er det jeg har vært usikker på her. Selv om det ser ut til å gå over.

 

Men det jeg ikke orker er om hun.. ikke 'kommer' seg igjen på alt for lenge. Om hun går rundt og er sur på meg. Da ser jeg ingen grunn til å prate med hun. Men at hun kan være sur i perioder, har jeg ikke så mye problem med. Så lenge det ikke går utover ting i etterkant (i for stor grad selvfølgelig.)

 

Føler jeg snakker litt mot meg selv nå. Litt vanskelig å forklare. Men joda.

Lenke til kommentar

Var den siste der også til meg?

 

Altså, helt ærlig. Jeg er ikke bare ute etter ett ligg. Det var en grunn til at vi hadde en 'venne-tone' i starten - uten at jeg heller nødvendigvis ønsket å inngå et fysisk forhold. Fordi vi har en så god kjemi, og fordi vi har et så åpent forhold og kan sakke om absolutt alt. Det er ting hun har fortalt meg, som hun aldri har snakket om med noen andre enn sin gamle bestevenninne. Og vi har kjent hverandre i 3 mnd. Det er ting jeg har fortalt hun, som jeg aldri har sagt til andre før. Det er spesielt for meg å ha en som hun jeg kan snakke med, og jeg liker hun veldig godt. Hun er en herlig jente. Så det å si at jeg kun er ute etter sex, gjør meg litt provosert. Det betyr ikke at jeg ikke har lyst til å ha sex med hun, selvfølgleig ikke. Men det er ikke derfor jeg nå ønsker at hun skal komme 'back on track'. For å få meg et ligg.

 

Men det ble slik etterhvert. Vi hadde en konflikt, hun ble drittsur og ga signal for at hun ikke lenger ønsket å holde på å flørte slik vi har gjort. Og det bestemte hun seg for over natta, fordi hun var sur. Og der forvirrer meg.

 

Jeg ønsker så gjerne å kunne bygge videre på det vi har bygd opp til idag. Å kunne bygge videre på den åpenheten vi har, og bare være mer sammen med hun.

 

Dessuten har jeg aldri hatt sex før, og jeg har heller inget stort behov for å fjerne jomfuheten min sånn bare for å ha gjort det. Selv om hun er en jeg kunne tenkt meg å ha sex med første gang. Siden jeg stoler såpass på hun.

 

--

 

Anyways... hun ringte meg idag tidlig. Og vekte meg. Fordi hun ville snakke med meg. Ikke om noe spesielt - men bare snakke med meg.

 

Hun kunne sendt melding. Hun kunne ringt hvem hun ville - eller ikke ringt i det hele tatt. Men det at hun ringte meg.. betyr at hun faktisk tenker på meg, og ønsker å ha kontakt med meg. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Om hun nå ønsker å opprettholde kontakt som venner - eller om hun ønsker å gå tilbake til et 'flørestadige'.

 

Igår sendte hun som sagt nattamelding. Selv om... alltig når hun har sendt 'siste' meldingen før hun sovner, har det pleid å være noe sånt som "Natta da :) Håper du sover godt så snakkes vi i morgen<3"

 

Igår var det "Natta da :) Sov godt!".

 

Så ja. I dont know. Ill give it some time.

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost, skulle gjerne brukt editfunksjonen om det fantes på gjesteinnlegg.

 

Men hvalder; mener du at jeg ikke lar hun være seg selv? Tror du virkelig jeg er sur på hun, for at hun har følelser og kan bli sur/oppgitt? Nå får du gi deg. Jeg har forståelse for at hun kan bli sur. Jeg har forståelse for at hun kan bli lei.

 

Så det å kalle meg trangsynt, og hevde at jeg ikke lar hun være seg selv... blir for dumt. Hun har også sagt fler ganger at jeg er en person hun klarer å være seg selv ovenfor. Fordi hun kjenner meg så godt, fordi jeg vet så mye om hun. Og nettop derfor tør hun også å vise at hun blir sur ovenfor meg. Hadde jeg vært en random.. hadde hun neppe giddi å pratet med meg at all når hun var sur. Og heller bare ikke gitt utrykk for det.

 

Så akuratt det utsagnet der kan du pakke ned i en ryggsekk og legge ut på safari i afrika med.

Lenke til kommentar

Ja, ok. Beklager at jeg gikk til 'angrep' på den måten. Ser nå at den var rettet mot vidarkri sitt innlegg.

 

Anyways. Fikk en melding idag også. Det var når hun hadde lagt seg. Hun sa bare hei, og lurte på hvordan jeg hadde det. Etter et par meldinger, sa hun at hun ønsket å møte meg igjen om ikke for lenge - fordi det var et par ting hun ønsket å snakke med meg om.

 

Er redd for at det er dårlige nyheter - men jeg får bare møte hun og se hva hun sier. Selv om.. det virker jo som om hun er intressert i å opprettholde kontakten med meg. Og altså.. som sagt, så tror jeg det blir vanskelig å opprettholde et venneforhold på så lang avstand. Dessuten vil jeg alltid ha følelser for hun så lenge jeg kjenner hun, og har kontakt med hun. På grunn av måten vi har blitt kjent med, og ting som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at det synes for meg litt dumt å bare la slik oppførsel få passere ubemerket. Den eneste grunnen jeg kunne se til å la slikt passere er for å komme seg i buksa på vedkommende.

 

Hu har jo tydeligvis skikkelig balletak på TS som bare legger seg langflat og underkaster seg her. Jeg aner trøbbel i horisonten her ja.

+1, men på en måte forstår jeg hva TS vil. Du kan jo kalle det å "underkaste" seg, men jeg ville da tru at TS prøver heller og å forså kvinnfolket. Noe alle menn har prøvd, men ingen har løst gåten pr. dags dato.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Jeg gir hun tid. Jeg har overhodet ikke mast, eller tatt så mye kontakt med hun de siste dagene. Har latt hun komme til meg først, om hun vil noe. Og 'søkende etter en forklaring' er jeg jo. Men ønsker ikke å vise det i for stor grad. Prøver å fremstille så rolig med hele situasjonen som mulig. Noe jeg også får til bra.

 

Og som Erav skriver over meg her.. jeg ønsker bare å forstå hva faen som skjer. Og finne ut hvor hun står fremover. Om hun i det hele tatt kunne ønske å fortsette 'flørten' vi har startet på.. eller kutte den ut helt? Hun sender varierende signaler. Og det forvirrer meg.

 

Men nå har hun sagt at hun vil møte meg.. og at det var et par ting hun ville snakke med meg om. Det kan være at.. det er noe som har skjedd, som hun heller vil fortelle meg i person. Og det kan også ha vært grunnen til det dårlige humøret hun hadde for litt siden.

 

Jeg vet ikke. Hun holder fortsatt kontakten iallefall. Uten at jeg løfter en finger. Så får nesten bare se altså.

Lenke til kommentar

Synes folk trekker litt raske konklusjoner angående bipolar-lidelse og schizofreni -- mange jenter har problemer som de ikke deler, og det kan naturlig være noe av dette som har påvirket henne. Jenter er ofte veldig innstilt på at "gutter skjønner ingenting" og vil derfor ikke dele problemene sine -- spesielt siden hun ikke kjenner deg _så_ godt?

 

Når ting begynner å roe seg igjen (100%), så synes jeg du (trådstarter) skal spørre hvorfor hun var så sur på deg i den perioden. Hvis det tenner en flamme og forholdet ryker, so be it, spør du meg. Du fortjener en forklaring, i alle fall.

 

Når det er sagt, så er jeg enig med de fleste. Ikke mas, vær litt kostbar -- inntil videre.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hun har startet å gå litt mer tilbake til det gamle nå. Og ting ser ut til å gå mer min vei.

 

Hun sa igår at hun savnet meg, og ville møte meg asap. Hun sa også at jeg måtte ta en tur iløpet av uken hun var alene hjemme. Dessuten var humøret på plass idag, og hun var mye mer lik før. Idag fikk jeg også nattamelding, selv etter en lang msn-samtale. Og hun ønsket med en god natt, og denne gangen med et hjerte.

 

Ikke at det hjertet har så sykt mye å si, men det er en detalj.

 

Såjoda. Sånn er nå det. Kan prøve å oppdatere tråden jeg, si hvordan det går etter vi har møttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

For meg ser det ut som at hun har et godt grep rundt deg, at hun kan bestemme hva du skal gjøre. Det med at hun vil møte deg ASAP, prøv og drøy det litt? Sånn at hun ser at hun ikke kan kontrollere deg, og at du tar dine egne valg. Da kan det gjøre deg mer verdifull for hun, noe som hun ikke vil miste. Det med humørsvingningene, hvis det forsetter ville jeg krevd en grunn. Du må vite hva som foregår, hun kan ikke bare knuse hjertet ditt, derretter prøve og helbrede det igjen. Jeg tror ikke du stoler fullt og helt på hun etter det? Det kan godt være at det bare er mensen, men uansett bør du få vite hva det er som gjør det. Om det er noe med deg som kan forandres, osv.

 

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke slik at hun har sagt at: "Nå vil jeg møte deg asap, og vi skal møtes".

 

Det var mer som:

"Jeg kunne godt tenke meg å møte deg igjen om ikke alt for lenge, hvis du har lyst til det? Er et par ting jeg ønsker å snakke med deg om, og vil helst ta det face to face. Så hadde det jo vært koselig å se deg igjen :)"

 

Og da sa jeg noe sånt som at.. ja, det vil jeg. Ikke noe galt i det.

 

Og hvorfor skal jeg stole mindre på henne? Hun har da ikke gjort noe som viser mistillit? Hun har hatt et par perioder der humøret hennes ikke har vært på topp. Og når det da er en person som snakker med hun fler timer om dagen.. så er det klart at han/hun vil merke til dette. Dette har jeg gjort. Og jeg maste vel litt mye når hun ikke var i humør for det.. og ting rant litt over.

 

Hun har ikke gjort noe som gjør at jeg stoler på hun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...