Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva jeg skal tro nå. Hun endret helt mening over natta?


Gjest skjønner ingenting

Anbefalte innlegg

Ei jente trenger ikke ha mensen eller ha en lidelse for å være bitch, dessverre. Noen er bare sånn.

Men vil de være sånn eller kan de gjøre noe med det? Ønsker noen virkelig innerst inne å være skikkelig bitch? Isåfall: hvorfor?

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei jente trenger ikke ha mensen eller ha en lidelse for å være bitch, dessverre. Noen er bare sånn.

Men vil de være sånn eller kan de gjøre noe med det? Ønsker noen virkelig innerst inne å være skikkelig bitch? Isåfall: hvorfor?

Noen er bare sånn, og jeg vil tro at de trives med å herje rundt med folk, da spesielt gutter. Da får de det jo alltid som de vil, for gutter kom stort sett løpende tilbake.

Lenke til kommentar

Stine: 'noen bare er sånn' er ikke et godt nok svar for meg. Det er alltid en forklaring bak våre handlinger, enten den er god eller dårlig. Det er ingen som ønsker å være mislikt, derfor er det heller ingen som bitcher med andre bare for å bitche. Etter hva jeg har erfart, er de som bitcher mest også de som er dårligst til å forutse konsekvensene av sine egne handlinger. De faller inn i en slags ond spiral fordi de paradoksalt nok bitcher enda mer for å forsøke å motvirke at de blir mislikt i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Shit, hun virker ikke helt stabil. Hva kommer til å skje om hun f.eks. tror du har sett på en annen jente, eller du gjør en bitteliten feil, kjefte deg huden full og dra sin vei hver gang sikkert. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Synes folk at jeg var for 'flørtepus' eller 'pusete' med hun.. i den meldingen jeg skrev? Synes ikke jeg ga sånn... megamye utrykk for interesse. Ikke i forhold til hvordan ting var før iallefall. Men vil jo ikke la det ligge helt heller.

 

Anyways. Vi har naturligvis pratet mye mindre de siste dagene, og det har ikke vært så sykt mye interessant prat. Jeg klarer ikke snakke ordentlig med hun, om jeg må passe på å ha en 'kompis' tone til en hver jævla tid. Når jeg egentlig ønsker å være mye mer flørtete. Men jeg tror at det vil ha en veldig dårlig effekt.. iallefall den førstkommende tiden. Så jeg gidder rett og slett ikke prate så mye med hun.

 

Fikk forresten nettop nattamelding. Hun sendte nattamelding _hver_ kveld (hun legger seg før meg. heh) før. I ca 2 måneder. Det har selvfølgelig ikke vært noen meldinger nå i det siste. Men fikk en nå istad.

 

Sender en melding jeg, litt fordi jeg ikke er trøtt. Har funnet ut når jeg skal til sverige da, 7 juli ble det. Som jeg gleder meg :)

Koser deg med paradise?

Håper jeg sovner snart, lol

 

Altså... hva er greia? Hvorfor gidder hun i det hele tatt å sende den? Hun sender meg melding for å fortelle når hun skal til sverige - fordi det skal jeg liksom bry meg om? Og i samme meldingen begrunner hun at hun sender den... fordi hun ikke er trøtt. Og håper at hun sovner snart. Altså.. er det hennes måte å vise interesse på?

 

Det er jo ikke så jævli vanlig å sende nattamelding til kompisene dine. Så jeg vet ikke jeg.

 

(Og jeg kaller det nattamelding.. fordi hu sender meldingen på kvelden. Og det ender høyst sansynlig med at hun sier natta, og legger seg. Slik det har vært 100 ganger før).

 

 

Mulig jeg tenker litt mye. Men altså... jeg ønsker å få sving i ting igjen, slik de var før. Og er villig til å gi det et par uker. Hvis det ikke er noe forandring fra hennes side innen det.. screw it.

Lenke til kommentar

Tror jeg vil råde deg til å prøve å ikke tolke for mye, det blir du bare rotete av. Snakker av egen erfaring, hehe! :)

 

Du er ikke eneste fyren som får nattameldinger fra jentevenner uten at det nødvendigvis betyr noe mer. Som jeg sa: prøv å ikke tolke for mye! Ta alt hun skriver helt bokstavelig inntil du får klar beskjed om noe annet, så slipper du ihvertfall at hun freaker av at du har overtolka noe til noe helt annet enn hva hun selv mente.

 

Gamlemor: det skal vi nok ikke se helt bort ifra, nei... :roll:

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Jau, jeg gidder ikke prøve å tolke så mye. Meen.. idag ligner hun mer på slik hun var i perioden rett før hun var 'på' ish.

 

Så jeg får bare vente å se. Har fått... mange meldinger av hun idag.

Lenke til kommentar

Joda, er jo igrunn 'bra'. Som i at.. ting KAN gå tilbake til sånn det var. Men helt ærlig.. jeg blir litt sliten av alt det greiene her.

 

Altså.. vi bor langt unna hverandre. Så noe fast venneforhold annet enn msn.. er jo egentlig nesten uaktuelt. Det ville iallefall blitt kjedelig i lengden. Med kun 'venne'-msn og telefon. Altså.. ja. Det hadde dødd ut i lengden.

 

Ikke er jeg sikker på om jeg vil det heller. Tror jeg hadde blitt ganske meh om hun nå starta å holde på med andre gutter. Og vil derfor enten være den hun holder på med, eller ingen.

 

Anyways, jeg får bare se hvor ting går... og ja. Møte hun egentlig. Men det kan jo være lettere sagt enn gjort. Hun er dåårlig på planlegging.

 

--

 

Jeg klarer på en utrolig måte å fremstille jenta som en bitch uten noe positivt. Menne... det er ikke tilfelle.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du blir sliten/forvirra/etc av det opplegget her. Jeg tror deg absolutt når du sier at hun ikke er en bitch uten fordeler, men om hun sliter deg ut bør du virkelig finne ut om hun er verdt det.

 

Jeg har alt for mye egen erfaring med å bli for lenge i et forhold som jeg bare blir sliten av... Men jeg hadde garantert klart å gå i samme fella igjen, til og med relativt bevisst! Det er bare sånn jeg er... :whistle:

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Utifrå det eg har lest i tråden kan eg ikkje sjå noko som skiller denne jenta noko vidare frå andre jenter, hvis eg er i eit forhold der eg ikkje får lov å vere forbanna utan grunn ein gong iblandt hadde ikkje eg vore spesielt fornøgd.

Kor gamle er dykk?

 

Vidakri: ro ned litt med å foreslå psykiatriske lidelser, diagnosene stiller strenge krav og det er ikkje gitt på langt nær nok informasjon i tråden.

Lenke til kommentar

Det var bare ett forslag, oppførselen hennes ligner på bipolar så da har han ikke vondt av å vite at det faktisk kan være en psykisk lidelse.

 

Og jeg vet det er umulig å diagnostisere noen på så tynt grunnlag, høyst sannsynlig så er hun bare bitch og/eller mangler fullstendig oppdragelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...