travis_g Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg har et problem som jeg tror er linket til Flash. Når jeg skal spille spill på Facebook som er Flash-basert, så går det utrolig tregt. Har også problemer med hakking ol. på youtube og andre webstreamingtjenester. Noen som har vært borte i dette? EDIT: Beklager. Lagt til i feil kategori :s Skulle vært i annet om programvare. Endret 22. juni 2010 av travis_g Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva slags spesifikasjoner har PCen din? Spill og andre grafiske ting i Java bruker å være rimelig CPU krevende. Samme med Flash, som Youtube bruker Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Dell Latitude D630. Intel Duo 2,4GHz, 2 GB RAM, Vista. Samme problemet i både IE, FF og Crome. Dette er et problem som har oppstått på denne PC'en i det siste, og den har klart det helt fint før. Nå var det nok jeg som har blanda litt og skrevet Java. Skulle nok ha vært Flash :s Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har du oppdatert flash til 10.1? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Har nyeste versjonen ja, men det har jo fungert fint siden maskinen var nye for ca 1,5 år siden, og har jo fungert fint med alle tidligere versjoner av Flash. Feilen oppsto heller ikke rett etter installasjon av den nye versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå