Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Bildet er satt sammen av 3 bilder; ett normaleksponert, ett 2 E/V undereksponert & ett 2 E/V overeksponert. Bildet er satt sammen i HDRpro i CS5, for så bli etterbehandlet noe i Photoshop. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva i all verden var vitsen med dette da? Bruk en reflektor for å spre lyset og få et mye jevnere og penere resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har ikke reflektor så det blir nok vanskelig. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 En annen ting er at modellen din ikke akkurat lyser av entusiasme. Det budskapet jeg får ut av poseringen og ansiktsuttrykket er "jaja, jeg får vel stå her mens han leker med kameraet". Lenke til kommentar
TGB Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Dette funker ikke overhode; modellen ser plastikk ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Takker for tilbakemeldinger! Nå var det jo litt bevisst at det skulle vise litt at dette var et HDR bilde, mens jeg var i gang i stad så lagde jeg en mere "fotorealistisk" utgave også. Tanken var i utgangspunktet at jeg skulle lage en "cartonish" utgave av dette portrettet men jeg gjorde jo nå ikke det, for se om jeg setter meg ned å lager en etterpå.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fortsatt ikke bra. Du har bare bevisst at dette er en metode som ikke egner seg til portretter. Hvordan klarer du å la hun stå i ro i 3 forskjellige bilder uansett? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fortsatt ikke bra. Du har bare bevisst at dette er en metode som ikke egner seg til portretter. Hvordan klarer du å la hun stå i ro i 3 forskjellige bilder uansett? Utstoppet dame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå