Amant Nena Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 tenker på ny mobil, og da tenker jeg på sony ericsson W995. jeg har sony ericsson W595 fra før og syns den er bra nok. tror du jeg vil like W995? ser etter gode taster, musikkkvalitet og passe bra kamera Lenke til kommentar
Ocken Bom Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 iPhone 4 kommer i juli, just sayin'. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har hatt w995 siden launch nå. Absolutt ingenting å utsette på den så langt. Anbefaler deg å teste den m.t.p. lydkvalitet, og da gjerne med personlig headsett ettersom det medfølgende headsettet ikke er allverdens. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 sånn pris å sånn a, hvordan fungerer den der. uten abomomang, har et som funker fra før =D Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har selv en w995, og er kjempefornøyd med denne Supre taster, god musikkspiller, og helt ok kamera Kan anbefale denne på det varmeste. Når det gjelder pris uten abonnement, varierer det litt fra butikk til butikk. Kjøpte min på elkjop.no i januar til 3000kr, men nå har de den til 2395kr. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/W995BLACKND/sony-ericsson-w995 Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 takk takk, jeg bestilte en i går. så nå er det bare å vente (sist jeg hadde bestilt mobil ventet jeg ca. en uke, og når jeg fikk lapp i posten om at den hadde kommet fram og det bare var og hente den, så var den ikke der =( så jeg måtte vente 3-4 dager til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå