Gå til innhold

Hvilken vifte?

Pelikan1

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her. Kjøpte for noen mnd siden (økonomi løsning) 1GHz T-Bird og Cooler Master (1,4GHz) vifte. Tanken da var ikke å oc, men jeg ble jo revet med til slutt.

Nå har det seg slik at huset mitt er fra 1916 og dermed veldig kaldt på denne årstiden. Vel til saken.

Jeg har nå klokket 1000@1488. Temmelig fornøyd ja.

Men vifta er jo ikke akkurat av beste sorten, så jeg er redd maskinen kommer til å bli ustabil når temperaturen stiger, eller når jeg tar PC`en med til andre.

Spørsmålet er jo da hva vifte jeg skal velge? Har et Abit KT7A kort, så jeg må ha vifte som ikke skal skrus igjennom kortet. Må også ha en økonomi løsning på vifte.

Tempen nå ligger på 47 idle med 18 grader i rommet og åpen sidedør. Vil helst lukke døra så jeg slipper alt støvet og dritt.

Har dere noen gode tips, er jo ganske mange av dere der ute som har testet mye. Håper dere deler litt kunnskap med meg.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med han andre! Taisol er en bra vifte

:grin: Very Happy

:smile: Smile

:sad: Sad

:eek: Surprised

:eek: Surprised

:eek: Suprised

:?: Confused

:?: Confused

:cool: Cool

:lol: Laughing

:mad: Mad

:razz: Razz

:oops: Embaressed

:cry: Crying (very sad)

:evil: Evil or Very Mad

:roll: Rolling Eyes

:wink: Wink

:wink: Wink

:wink:

[ Denne Melding var redigert av: thomasolsen på 2002-01-30 13:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Spørsmålet er jo da hva vifte jeg skal velge? Har et Abit KT7A kort, så jeg må ha vifte som ikke skal skrus igjennom kortet. Må også ha en økonomi løsning på vifte.

Du kan bruke den Alpha 8045 med de berømte fire hullene. Kt7a har de fire hullene rund sokkelen! Hvis det var slik at du ikke ville ha den vifta. Så ville jeg valgt ThermalRight SK6 eller Taisol kjøleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...