Gå til innhold

Mistet serial key for Mount & Blade fra steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har kjøpt det på steam ligger jo spillet i lista over spill der?

jeg har kjøpt det på steam ja;)

Hvis du har kjøpt det på steam ligger jo spillet i lista over spill der?

jeg har kjøpt det på steam ja;) men spillet ligger ikke der:( hva gjør jeg?

Endret av NTT_Raptor
Lenke til kommentar

Hvis spillet ikke ligger i listen over spill, sjekk nøye!! Så sender du mail til Steam og forklarer saken, kan godt legge med kviteringen (paypal, nettbank etc.)

kan jeg sende mail til steam support om dette? og hvordan?

jeg trenger hjelp folka;)

Lenke til kommentar

Hvordan har du mistet den? Når du kjøper det blir key coden der uansett, så det er bare og instalere å spille

har ikke spillet innstallert lenger fordi jeg innstallerte win 7 så nå er det borte:( men kan jeg på noen måte laste ned gratis fra steam? kan jeg laste det ned fra pirate bay? gidder ikke og kjøpe spillet på nytt. hvis noen har noe cracks si ifra ok;)

Endret av NTT_Raptor
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig har kjøpt spillet fra steam så er det bare å logge på der og innstallere det og laste det ned.

jeg kan prøve på en annen pc som jeg har innstallert det på;) håper det funker! det spillet er bare sykt fett med alle mods du kan ha;)

Lenke til kommentar

Hvordan har du mistet den? Når du kjøper det blir key coden der uansett, så det er bare og instalere å spille

har ikke spillet innstallert lenger fordi jeg innstallerte win 7 så nå er det borte:( men kan jeg på noen måte laste ned gratis fra steam? kan jeg laste det ned fra pirate bay? gidder ikke og kjøpe spillet på nytt. hvis noen har noe cracks si ifra ok;)

Uhm, spillet skal bli på steam accounten din.

Syns dette hørtes rart ut.. :ermm:

Lenke til kommentar

jeg har fått spillet inn på den andre pcn min nå så problem solved;) NB er det noen som har prøvd mount & blade warband ennå

jeg har fått spillet inn på den andre pcn min nå så problem solved;) NB er det noen som har prøvd mount & blade warband ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...