Gå til innhold

Trøbbel ,med headset og iPhone

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPhone 3GS som har fungert utmerket i 6 mnd men nå har den begynt å fuske litt når jeg bruker headset. Plutselig skrur talekontrollen seg på mens jeg hører musikk, og jeg hører også en form for elektrisk forstyrrelse via headsettet. Nå har også høytaleren tatt kvelden, de jeg snakker med via headsettet hører bare skurr mens jeg hører dem fint.

Noen som vet hvorfor talekontrollen skrur seg på hele tiden? Den har også plutselig begynt å spole i sangene og skru musikken av og på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever det samme problemet med min iPhone 3G, men jeg har ikke orket å sende den inn eller gjøre noe mer med det, da jeg skal kjøpe iPhone 4 neste måned. Når den er koblet til mine KOSS-hodetelefoner, uten fjernkontroll, med Spotify, skrur plutselig en podcast eller musikk fra iPoden seg på, pga dårlig kontakt. Veldig irreterende. Noe jeg har hørt virker hos noen, er å fjerne støv ved hjelp av en tynn nål. Det kan jo være verdt å prøve, selv om det ikke virket for meg. Eller så får du leve med problemet, eller spøre noen proffer. Du bør være veldig irretert på dette for at det skal være grunn nok til å sende inn iPhonen din til Apple. Har hørt rykter om at det er et helvete å få den innsendt. Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...