Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eks kjæreste vil ha meg tilbake, gjør meg usikker

Gjest Lars Inge

Anbefalte innlegg

Gjest Lars Inge

Ok jeg er i litt av en situasjon jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Jeg hater at vi er laget istand til å elske flere personer.

Jeg er i et 4-måneders langt forhold, jeg vil si det er ganske nytt siden vi har ikke vært sammen hele tiden. Vi trives veldig godt sammen og hun elsker meg høyt. Jeg liker henne veldig godt også, og har følelser for henne.

Nå etter over 6 måneder kontakter min ex kjæreste meg og sier hun savner meg :(

Problemet mitt er at jeg hadde VELDIG store følelser for henne. Jeg har hatt tvangstanker lenge mens jeg har vært sammen med den nye, om jeg savner henne og hva som er bedre og ikke.

For å være helt ærlig. Min eks kjæreste er veldig vakker, så mye at det får meg til å ignorere en del ting. Vi funket veldig dårlig sammen egentlig, men om vi har prøvd nå tror jeg det ville vært helt annerledes. Nye kjæresten har jeg alt til felles med, men jeg tror jeg er mer fysisisk tiltrukket til min eks igjen.

Ja der er problemet mitt ........... Jeg får bare følge hjertet mitt og se hvordan det går med min nye kjæreste og være helt ærlig med meg selv. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Thomas på den!

Du må huske at det er en grunn for at det ble slutt. Og det at du tror det kommer til å fungere bedre andre gangen, er mest sannsynligvis bare ønsketenking.

Sier ikke at det ikke kan funke, men skjer sjeldent second time around. Ville tenkt meg godt om på den der.

Skjønner at det er et vanskelig valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...