robbsi Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Lurer på hvordan det fungerer hvis jeg bestiller en iPhone 4 fra USA. Hvordan blir det med abonnemang og slikt da? Selv om du mest sansynlig får den mye billigere, så trenger det ikke å lønne seg når man tenker på forsikringer og slikt? Noen som har erfaring på dette emnet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Du må tegne abo. når du kjøper den i USA, så du må evt. satse på Ebay etter releasedatoen. Den vil åpenbart være operatørlåst, så inntil videre finnes det nok ingen måte å låse den opp. Det vil såklart komme, men når vet man ei. Et alternativ kan være å kjøpe fra England som får den i midten av juli. Der vil du få kjøpt den uten operatørlås fra £499. Du får neppe fraktrekk for 17% VAT i butikken og når den kommer til Norge må du plusse på 25% mva og 200 kr. i fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg kjøper den i England. Skal kjøpe den i Apple Store. Men er jo langt fra sikkert de har noen igjen når jeg skal over i månedskiftet Juli/August... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå