GSM Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Begynner endelig å få litt kontroll på IR kameraet. Knipset dette under et bryllup ved Hordamuseet nede ved gamle Stend Gård i Fana (for de som er lokalkjent) Rød og blå fargekanal er byttet om for å få blå himmel. 1 Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Som du selv sier, ser det ut som du behersker teknikken, uten at jeg har alt for mye greie på ir-fotografering. Detaljene har du klart å bevart, og med de komponeret et fint bilde. Liker kanskje spesielt godt den lille skydotten, som setter prikken over i-en. Jeg har rett og slett ikke noe jeg kan sette fingeren på her. Bra jobba! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Takker for fin kommentar Når jeg sier kontroll på kameraet så mener jeg at det er det første bildet (av mange forsøk) jeg har blitt skikkelig fornøyd med Fikk endelig til dette med blå himmel og hvit vegetasjon. Bildet er forøvrig tatt med et modifisert 400D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå