Mr_Tiger Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvilken av htc sine telefoner er flaggskipet nå egentlig. Er det egentlig noe poeng og bytte ut min hero nå? Hva mener dere? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det kommer litt an på. Flaggskipet er HTC Desire. Men dersom du er knakende fornøyd med HTC Hero, er det ingen grunn å bytte. Det vil si, dersom du får et godt tilbud må du bare gå for HTC Desire. Men telefonene er på mange måter temmelig like. HTC Desire har en bedre prosessor, bedre kamera, bedre skjerm osv. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Det kommer litt an på. Flaggskipet er HTC Desire. Men dersom du er knakende fornøyd med HTC Hero, er det ingen grunn å bytte. Det vil si, dersom du får et godt tilbud må du bare gå for HTC Desire. Men telefonene er på mange måter temmelig like. HTC Desire har en bedre prosessor, bedre kamera, bedre skjerm osv. Når det gjelder kameraet på hero, så er det ganske dårlig. Har det blitt "mye bedre på Desire? Er det blizt på den? Lenke til kommentar
tparsli Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvilken av htc sine telefoner er flaggskipet nå egentlig. Er det egentlig noe poeng og bytte ut min hero nå? Hva mener dere? Desire, inntil Evo kommer til Norge. (Les om den her: http://www.nytimes.com/2010/06/17/technology/personaltech/17pogue.html) Jeg ville ventet litt, eller prøvd å installere Android 2.2 (Froyo) på telefonen. Det skal være en Android 2.1 (Éclair) versjon på vei fra HTC, slutten av juni påstod de for en stund siden. http://recombu.com/compare/htc-hero-vs-htc-legend-vs-htc-desire.html Thomas Lenke til kommentar
reverto Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Det kommer litt an på. Flaggskipet er HTC Desire. Men dersom du er knakende fornøyd med HTC Hero, er det ingen grunn å bytte. Det vil si, dersom du får et godt tilbud må du bare gå for HTC Desire. Men telefonene er på mange måter temmelig like. HTC Desire har en bedre prosessor, bedre kamera, bedre skjerm osv. Når det gjelder kameraet på hero, så er det ganske dårlig. Har det blitt "mye bedre på Desire? Er det blizt på den? Kameraet er det ingenting å utsette på. Blitzen er på plass også. Endret 21. juni 2010 av reverto Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Om den har samme type blitz som HTC Legend så er blitzen noe satanistisk møl. Det eneste den LED-blitzen gjør er å overeksponere motivet og ødelegge fargene. Lenke til kommentar
paulsen86 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det kommer litt an på. Flaggskipet er HTC Desire. Men dersom du er knakende fornøyd med HTC Hero, er det ingen grunn å bytte. Det vil si, dersom du får et godt tilbud må du bare gå for HTC Desire. Men telefonene er på mange måter temmelig like. HTC Desire har en bedre prosessor, bedre kamera, bedre skjerm osv. hva med HD2, trodde dette var deres flaggskip jeg? Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvilken av htc sine telefoner er flaggskipet nå egentlig. Er det egentlig noe poeng og bytte ut min hero nå? Hva mener dere? Desire, inntil Evo kommer til Norge. (Les om den her: http://www.nytimes.com/2010/06/17/technology/personaltech/17pogue.html) Jeg ville ventet litt, eller prøvd å installere Android 2.2 (Froyo) på telefonen. Det skal være en Android 2.1 (Éclair) versjon på vei fra HTC, slutten av juni påstod de for en stund siden. http://recombu.com/compare/htc-hero-vs-htc-legend-vs-htc-desire.html Thomas jeg hørte at Evo ikke kunne brukes i Europa grunnet den støttet et netverk som ikke fungerte her. men kommer det en annen HTC Evo som støtter nettverket i Europa, og vet noen eventuelt når denne kommer til Norge/Europa? det lurer jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå