inoxx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva annet kan jeg si en http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63882 Endelig en god unskyldning til og sitte inne. Min frelse Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hehehehe, det har jeg ment lenge. bra det endelig er bekreftet. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hehehe dette var bra, endelig noe jeg kan unskylde meg for til foreldrene mine. (Spiller litt for mye pc ja ) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 da har man nok en undskyldning Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 gir meg en god grunn til å gjøre å spille litt til det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 da har man nok en undskyldning Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg postet en helt lik en for en kort stund siden. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg tviler på at folk har godt av å spille mye cs! Jeg spilte litt mye før, jeg ble rett og slett psykisk forstyrra! jeg klikka for alt, blei jeg skutt med awm, så klikke jeg helt i vinkler! Etter å kasta tastaturet i veggen (ja, det var trådløst), og jeg snitta en venn, så har jeg roet meg ned på cs, og heller begynnt å dyrke irc osv Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Joda. Man har så godt av det atte. så lenge foreldrene tror det så. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Statens filmtilsyn ga ut en rapport i 2001, de mente også spilling er uskadelig. Men så leser far i Vg om en japansk gutt som døde foran pc'n grunnet spilling og blir bekymret. De som derimot setter seg inn i problemstillingen skjønner at flesteparten kan skille mellom fantasi og real life. De som mener spilling er usunnt er moralister, til h3lvete med Tipper Gore og PMRC. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 AHA, jeg kommer til å bli skarpere!!! (enn jeg er, self!) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå