CKmobster Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Alt til sin tid! Men akkurat nå er jeg ute etter en cognac som man kan bare nyte et glass eller 2 av, uten noe annet på tapetet. Er ingen erfaren på cognac, men vet å nyte en når den blir servert Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Alt til sin tid! Men akkurat nå er jeg ute etter en cognac som man kan bare nyte et glass eller 2 av, uten noe annet på tapetet. Er ingen erfaren på cognac, men vet å nyte en når den blir servert Larsen V.S.O.P. Bache-Gabrielsen Cuvée Anna No. 99 V.S. Golden-Powered Night-Blue Viking Ship Dette er mine favoritter, dog den siste er det litt mer sjeldnere jeg drikker grunnet høy pris. (1450,- 70cl) Lenke til kommentar
Glimmerman Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Alt til sin tid! Men akkurat nå er jeg ute etter en cognac som man kan bare nyte et glass eller 2 av, uten noe annet på tapetet. Er ingen erfaren på cognac, men vet å nyte en når den blir servert Bache-Gabrielsen Sérénité Très Vieille Grande Champagne Léopold Gourmel Age du Fruit 10 Carats Ch. de Montifaud X.O. Noen av mine favoritter. Alle til godt under tusenlappen. Mvh Jan Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bruker mykje Jon Bertelsen Symphonie X.O. Synest den er veldig god og kjøper den ofte, er verdt kvar ei krone av den lave prisen av 430 kroner for ei heilflaske. Du finner sjølvsagt mange skikkelig gode sortar når du går opp i prisklasse, men denne synest eg treff ei fin balanse mellom pris og smak. Prisen gjer at du ikkje treng å stoppe etter to glas om du ikkje vil, noke som igjen betyr at du ikkje treng å spare den til kun gode anledninger. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ch. de Montifaud X.O. enig med den. vsopn deres er også god Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Otard VSOP gir etter min mening mest for pengene og er fullt på høyde med de fleste XOer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Braastad xo synes jeg er god. Billig er den å Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Sitter å nipper på et lite glass Braastad xo nå, men lurer på om det er noen rett måte å drikke på ? Skal man sitte å nippe som jeg gjør nå eller skal man ta litt større slurker ? Edit: får å være litt mere on topic så synes jeg Braastad xo smaker ganske godt. Endret 12. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå