RBW Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vi har nå trukket ut vinnere av ruterkonkurransen. Les mer Lenke til kommentar
delfin Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jøss! Jeg vant ikke, igjen! Jeg tror aldri jeg har vunnet noe... Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Samme her, jeg deltar hver gang, og har et lite håp tent inni meg når jeg ser at vinnerne er kåret - men neida! Noen i HW-avdelingen burde sparkes for å ikke klare å rigge disse konkurransene riktig! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grattis! Har en sånn router selv, helt kanon! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grattis til vinnerene, men si meg, når ble en "Router" til en *Ruter* ???? Skal man først bruke "tekniske" ord,så vær så snill å skriv dem riktig. Selv i ett forsøk på å lage ett norsk ord ut av "Router" så blir det vel uansett ikke en "Ruter"? Lenke til kommentar
ZturlaZ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grattis til vinnerene, men si meg, når ble en "Router" til en *Ruter* ???? Skal man først bruke "tekniske" ord,så vær så snill å skriv dem riktig. Selv i ett forsøk på å lage ett norsk ord ut av "Router" så blir det vel uansett ikke en "Ruter"? Ble ikke dette diskutert tidligere i artikkelen? ... Kan en ikke "rute" nettrafikk da? Spør du meg, virker det logisk å kunne bruke ordet "ruter". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 JEG VANT ikke denne gangen heller... Lenke til kommentar
Jazz89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gz til vinnerne! Hadde visst riktig jeg og, men men. Har en ny ruter allikevel, men hadde vært morro å ha en ruter i kjellern og en oppe i stua Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Trøsten får være at min Asus RT-N16 med DD-WRT kjører i sirkler rundt premien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå