Munty Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hallo. Jeg har installert Windows 7 Ultimate 32-bit på min MacBook Pro ved hjelp av BootCamp. Problemet er at innimellom bare fryser hele operativsystemet og jeg er nødt til å bruke svenskeknappen. Noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ville vel tro at det er et problem med BootCamp mer enn ett Windows problem. Du bør sjekke support forumet til BootCamp for å se om noen har samme problemer som deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hvilket OSX versjon har du? Windows 7 blir vel bare støttet av 10.6 og bootcamp versjon 3.1...(correct me if i'm wrong) Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg opplever også at hvis jeg spiller av musikk i iTunes eller Spotify og jeg er på nettet og scroller nedover en side så hakker musikken. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ganske tydelig et problem med driverne i BootCamp. Muligens et cache-problem mot disk f.eks. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hmm... Jeg har nyeste version av BootCamp både på Mac OS'et og Windows 7. Det er da støtte for Windows 7 i BootCamp? EDIT: Oppdaterer BootCamp nå for sikkerhets skyld. Endret 25. juni 2010 av Munty Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Kjørte Apple Software Update og på mystisk vis har ikke BootCamp 3.1 greid å legge seg inn selv om jeg har kjørt oppdateringsprogramvaren flere ganger før. Jeg får se om det virker bedre framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå