MarkenMarkus Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Vil det skade batteriet om jeg lader mobilen på natta? (8-12 timer) Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg lader mobilen min hver 3. natt i 8-12 timer jeg. Og mobilen har funka i snart 3 år nå. Så nei, det er bare å lade dét. Endret 21. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har en mobil som som oftest står i laderen. Den er 5 år gammel, og batteriet er så godt som like godt i dag som det var da jeg skaffet mobilen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har en mobil som som oftest står i laderen. Den er 5 år gammel, og batteriet er så godt som like godt i dag som det var da jeg skaffet mobilen. den står det respekt av. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du skader ikke batteriet med å lade batteriet for lenge, og heller ikke ved å avbryte ladingen uten at enheten er ferdig oppladet (Melder Sony Ericsson). Det eneste som ikke er lurt med å lade den om natten, er vel brannfaren (men har aldri hørt om at en telefonlader har tatt fyr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå