dogcow Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Min mormor har bedt meg finne et hotell eller lignende med en eldrevennlig profil som hun kan være en helg eller kort uke på i sommer. Vet noen hvor jeg burde lete etter noe sånt? Om noen her til og med har eksempler kan jeg nevne ønske om spa-annlegg og kanskje også mulighet til utendørs bading. Bør helst være nærme vannet og ha stier i nærheten så hun får gått litt. Pris skal ikke være noen hindring. Håper noen kan hjelpe meg i riktig retning. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Her har du et spa-hotell i Larvik Farris bad Du kan jo kikke på det. Tror nettsiden sier det meste. Mulighet for innendørs og utendørs bading. Helt nytt hotell. Endret 21. juni 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Har ikke vært der selv, men Holmsbu skal visst også være bra: http://www.holmsbuspa.no/ Skal ligge litt mer øde og stille til. Endret 21. juni 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå