netrom99 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei! Har vært "NOKIAfil" i mange år, men tenkte nå jeg skulle prøve noe annet. Valget falt på HTC Touch Diamond 2 som jeg nå har hatt et par dager. Inntrykket har foreløpig vært stort sett positivt, men jeg har nå et par spørsmål: Hva menes egentlig med det som vises under "Varslinger"? Her ser jeg øverst N Telenor (Har kobla ut 3G)som rett som det er skifter til Telenor Internett og et "telleverk" som viser timer, minutter og sekunder. For å få stoppet dette "telleverket", må jeg inn på Trådløskontroller/Datatilkobling og sette den til Av. Er denne tiden som vises på "telleverket" noe jeg betaler for ? Jeg fikk denne telefonen levert med Windows 6.5, men tror ikke alt passer med info. i manualen ? F.eks. så finner jeg ikke Windows Update ? På forhånd takk for innspill. Lenke til kommentar
Ocken Bom Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Dette burde du ha visst da du valgte HTC. Absolutt alt kan ta en liten evighet å lære seg, og du bør ha doktorgrad i data for å i det heletatt kunne sende en SMS. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå