Gå til innhold

Ps3 fryser konstant

glenmb94

Anbefalte innlegg

Hei alle dere..

Var midt i et killstreak på COD mw2, fikk nuke ! men da runden var ferdig, frøs playstation'et.. Kjente jeg ble sint siden jeg fikk mange tusen xp pga nuke'n...

Men dette at den fryser har skjedd mange ganger. Spiller rundt 45 min, også fader lyden , og alt fryser. hvorfor det? er det jeg eller er dette sånn som skjer med flere elr? Tenker på å sende inn Playstation til Sony..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle dere..

Var midt i et killstreak på COD mw2, fikk nuke ! men da runden var ferdig, frøs playstation'et.. Kjente jeg ble sint siden jeg fikk mange tusen xp pga nuke'n...

Men dette at den fryser har skjedd mange ganger. Spiller rundt 45 min, også fader lyden , og alt fryser. hvorfor det? er det jeg eller er dette sånn som skjer med flere elr? Tenker på å sende inn Playstation til Sony..

Har du sørget for å rengjøre maskina ordentlig?

Står maskina på en luftig plass eller inne i et skap?

Lenke til kommentar

Hei alle dere..

Har du sørget for å rengjøre maskina ordentlig?

Står maskina på en luftig plass eller inne i et skap?

Står jo mitt på bordet o.O

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...