glenmb94 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei alle dere.. Var midt i et killstreak på COD mw2, fikk nuke ! men da runden var ferdig, frøs playstation'et.. Kjente jeg ble sint siden jeg fikk mange tusen xp pga nuke'n... Men dette at den fryser har skjedd mange ganger. Spiller rundt 45 min, også fader lyden , og alt fryser. hvorfor det? er det jeg eller er dette sånn som skjer med flere elr? Tenker på å sende inn Playstation til Sony.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei alle dere.. Var midt i et killstreak på COD mw2, fikk nuke ! men da runden var ferdig, frøs playstation'et.. Kjente jeg ble sint siden jeg fikk mange tusen xp pga nuke'n... Men dette at den fryser har skjedd mange ganger. Spiller rundt 45 min, også fader lyden , og alt fryser. hvorfor det? er det jeg eller er dette sånn som skjer med flere elr? Tenker på å sende inn Playstation til Sony.. Har du sørget for å rengjøre maskina ordentlig? Står maskina på en luftig plass eller inne i et skap? Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hei alle dere.. Var midt i et killstreak på COD mw2, fikk nuke ! men da runden var ferdig, frøs playstation'et.. Kjente jeg ble sint siden jeg fikk mange tusen xp pga nuke'n... Men dette at den fryser har skjedd mange ganger. Spiller rundt 45 min, også fader lyden , og alt fryser. hvorfor det? er det jeg eller er dette sånn som skjer med flere elr? Tenker på å sende inn Playstation til Sony.. Har du sørget for å rengjøre maskina ordentlig? Står maskina på en luftig plass eller inne i et skap? Står jo mitt på bordet o.O Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 http://www.sonyinsider.com/2009/11/16/call-of-duty-modern-warfare-2-crashing-on-your-ps3-heres-how-to-fix-it/ Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 La meg gjette, 60 GB? Nei, slim 250 "/ Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg opplevde lignende i Fallout 3. Det ordnet seg ved å slette de ekstra savegames jeg ikke brukte, og frigjorde plass ved å fjerne gamle install-filer og updates, samt enkel rengjøring av maskinen med støvsuger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Og du må endre siggen din, bilde er ikke lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå