Gå til innhold

Noen som har prøvd Librify? Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

laugh.gif Flott, lukta referrals på lang avstand her.

Joda, i verste fall får personen se ett til nakenbilde av en random "This slut cheated on me"- jente. :tease:

Btw; emnetittelen din er lite beskrivende, følg forumets regler!

Lenke til kommentar

Prøv heller grooveshark.

grooveshark krever registrering hvis du skal legge ut sanger på twitter eller fb

og det er vel det jeg er ute etter

Mulig det er korrekt men jeg foretrekker å kunne:

•  
  • Lagre spillelister
  • Laste opp egen musikk
  • Ha favoritter
  • Ha venner som jeg kan utveksle informasjon med
  • Mulighet til å bruke til telefonen min

Lenke til kommentar

Takk, ikke noe jeg ville brukt til vanlig, men hvis jeg er ute og reiser eller lignende, der jeg ikke har egen pc med musikk/spotify så er denne fin. Jeg er dog litt usikker på legaliteten, siden jeg kunne laste ned en mp3 derfra med hvilken som helst sang helt uten videre... (Filnavnet ble noe merkelig, men artist, tittel, album, osv lå som metadata)

Lenke til kommentar

Takk, ikke noe jeg ville brukt til vanlig, men hvis jeg er ute og reiser eller lignende, der jeg ikke har egen pc med musikk/spotify så er denne fin. Jeg er dog litt usikker på legaliteten, siden jeg kunne laste ned en mp3 derfra med hvilken som helst sang helt uten videre... (Filnavnet ble noe merkelig, men artist, tittel, album, osv lå som metadata)

Det ser ut som om den søker etter mp3 filer på andre sider. Blir nesten som limewire eler TPB for mp3'er det :p

Lenke til kommentar

Mulig det, merka hvertfall at man ikke helt kan stole på hva man får, lasta ned Rooster av Alice in Chains som jeg trodde skulle være fra studioalbumet, men jeg hørte fort at det var en live-innspilling, og i metadata'n sto det at den var fra MTV Unplugged...

Uansett, enklere enn å bruke Limewire for enkeltsanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...