vaskiZ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kazaa lite?? Er nok en del trur jeg som mener at Direct Connect er bra, men jeg har ikke fått prøvd det så mye. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Må vel bli BitTorrent det. DC på en klar andre plass. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Burde vell egentli ikke si dette, men drit i: Kazaa lite er bra alt etter hva du skal laste ned... Det går for eksempel ikke an å laste ned nye filmer derfra, folk deler bare gamle filmer som de har skiftet navn på.. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hva er så bra med BitTorrent? Har ikke testa det ennå, men jeg begynner jo egentlig å få nok skrot på maskina som det er. Har til nå klart å finne det jeg er ute etter med en blanding av Kazaa Lite (K++) og DC++ Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva med å ta en titt på denne tråden? Kanse du finner noe interesangt der. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Direct Connect, men kommer helt an på hvilke HUBer du er på. Trives best på Tropico][Arena Lenke til kommentar
thorel Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er det snakk om p2p her? Overnet i så fall Lenke til kommentar
adyton Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 vil heller anbefale dc++, eller evt dcgui(Linux), da dc har en tendens til å bli liggende i bakgrunnen å bruke veldig mye systemresurser. bruk kazaa lite til musikk og dc til progammer ,filmer og spill endret: trykkleif Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 oDC, eMule Plus og BitTorrent++ Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 dc kazaa lite. iallefall ikke overnet!! det er helt bånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå