martia Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Dette er bare just for fun Skriv ned tre skuespillere du misliker og hvorfor hvis du vil. Jennifer Garner noe med hun jeg bare ikke tåler Zac Efron ugh, disney channel Ben Stiller synes virkelig ikke han spiller så bra Endret 27. juli 2010 av martia Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jim Carey - Har aldri falt for den 'morsomme fjes'-type humor og veldig 'dum' humor. Adam Sandler - Samme grunn. Filmene laget for at en tre-åring skal bli underholdt (Funny People likte jeg overraskende nok). Zac Efron - Bleeeeeeeeeh Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jim Carey - Har aldri falt for den 'morsomme fjes'-type humor og veldig 'dum' humor. Adam Sandler - Samme grunn. Filmene laget for at en tre-åring skal bli underholdt (Funny People likte jeg overraskende nok). Zac Efron - Bleeeeeeeeeh Adam Sandler og Jim Carrey eier Endret 22. juni 2010 av Subject Delta 3 Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan kan du mislike Jim Carrey? Richard Gere, spiller bare i dårlige kjærlighetsfilmer osv. Han som hadde hovedrollen i Advenureland og Zombieland, ekkel fyr. Adam Sandler, fordi han er dårlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan kan du mislike Jim Carrey? Kom vel frem gangske greit. Overdrevne scener, dårlig skuespill (om skuespill kan det kan kalles det), og dårlig humor. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Matthew McConaughey: Utrolig sleskete type som i bunn og grunn ikke er en særlig god skuespiller. Arnold Schwarzenegger: La oss være ærlige, er det noe annet som Arnold har spilt i utenom Terminator I og II som har vært noe særlig? Michelle Rodriguez: Ikke en meget dyktig skuespiller. Vært innom forferdeligheter som Bloodrayne og Driv3r. Sjelden jeg er noe fan av karakterene hun spiller heller. Endret 22. juni 2010 av Krokanrull Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Arnold Schwarzenegger: La oss være ærlige, er det noe annet som Arnold har spilt i utenom Terminator I og II som har vært noe særlig? Commando, Predator, True Lies, Total Recall og nyvalget i California i 2003. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg tenkte på filmer, så nyvvalget i California blir vel noe feil å ta med. I de filmene kan jeg være enig at han har en del kule actionscener, men synes ikke filmene som helhet er særlig gode. Er ikke skuespilleren Arnold Schwarzenegger som er spesielt god. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Dama i The shining. Hun var irriterende, hun ødela ikke filmen , men den hadde vært bedre om hun var byttet ut med en annen. 2 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) I de filmene kan jeg være enig at han har en del kule actionscener, men synes ikke filmene som helhet er særlig gode. Er ikke skuespilleren Arnold Schwarzenegger som er spesielt god. Det er vel strengt tatt ikke meningen at skuespilleren Schwarzenegger skal være spesielt god. Det er ikke derfor vi ser, eller rettere sagt så (nå som han har gått politisk), Arnold i film. Han fyller en actionstereotyp, og han gjør det som oftest med glimt i øyet. Jeg forbinder Arnold med morro, og filmer som Terminator-serien, Predator og True Lies leverer førsteklasses action. Endret 23. juni 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Brendan Fraser: Ser ut som en idiot uansett hva han prøver på. Metodeskuespill inspirert av kaninene i Raving Rabbids. Mark Wahlberg: Den kanskje tammeste mannen verden har fostret får Harrison Ford til å se riktig så livlig ut. Han har nok teft, jfr. Entourage, men så hold deg til produsering, da mann. Spille kan du ikke. Chevy Chase: Nok en av Amerikas enorme utvalg av umorsomme skrikeskuespillere. Gå og finn på noe annet (å ønske folk døde fordi de suger er kanskje litt sterkt). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette er vansklig, så mange å ta av. Men de største må være Tom Cruise, syk og gal man, som burde vært sperret inne for lenge siden. (faktisk vil jeg plasere alle scientologer sammen med Tom) Chuck Norris, kreasjonist, og kreasjonister er ikke kule, de er teite og tilbakestående, han er ikke kul han er dum og teit. Adam Sandler, stygg i trynet, eier ikke humor, kan ikke spille, en type du får lyst til å slå i trynet hver gang du ser han Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Hvor skal man egentlig begynne... Får ta tre av "verstingene". - Tobin Bell: Når karakteren du spiller dør og du fortsatt er med fire oppfølgere senere fordi du ikke får andre roller ser kanskje selv du at noe ikke stemmer, mr Bell? - Aksel Hennie: Grattis, du er like irriterende som en del Hollywood-idioter, herr Hennie. - Daniel Radcliff: Til neste år er Harry Potter-filmene endelig over. Blir bra å bli kvitt denne fjotten. Endret 23. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dane Cook: Absolutt en komiker som har ingenting å gjøre på film. Er heller ikke morsom når han prøver å være det på film. Er faktisk ikke morsom i det heletatt synes jeg, selv om han lever av det. Nesten som et eksempel på at amerikanerne ler av alt. Katherine Heigl: Vet ikke om det er på grunn av Grey`s Anatomy, men nok en av de skuespillerne fra serien som faktisk spiller helt ræva(og stort sett gjør filmene værre). Til tross for et plots i flere av filmene hun er med i faktisk er gode nok til at jeg liker dem som f. eks i Knocked Up. Så følte jeg hun ødela en stor del av den filmen. Rett og slett en skuespiller som jeg synes har null kjemi med motskuespillerne. Nesten som hun driver å anstrenger seg for å holde ut innimellom. Jennifer Aniston: Rett og slett null forandringer, og ikke vist seg som en brukbar skuespiller enda. Hun er ikke engang morsom, og hun kan heller ikke spille. Vær så snill å slutt å ødelegger komedie-filmer med å caste henne til dem. HUN ER IKKE MORSOM; SÅ ER IKKE "Freinds - Ti År med Tortur"!!! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 I de filmene kan jeg være enig at han har en del kule actionscener, men synes ikke filmene som helhet er særlig gode. Er ikke skuespilleren Arnold Schwarzenegger som er spesielt god. Det er vel strengt tatt ikke meningen at skuespilleren Schwarzenegger skal være spesielt god. Det er ikke derfor vi ser, eller rettere sagt så (nå som han har gått politisk), Arnold i film. Han fyller en actionstereotyp, og han gjør det som oftest med glimt i øyet. Jeg forbinder Arnold med morro, og filmer som Terminator-serien, Predator og True Lies leverer førsteklasses action. Helt enig. Husker jeg rappa commando av broren min på vhs når jeg gikk i 3 klasse. Fantastisk ^^ Så den sikkert rundt 50 ganger. Var tider det. Jeg elsker Arnold. Han er kansje ikke den beste skuespillern. Men han er kongen av Action med som regel et glimt i øyet. Mine favoritter er T2,T1,Commando,True Lies,Total Recall,Predator. Eller så må vi jo ikke glemme den lille perlen, The last action hero. ^^ Så Arnold er alle tiders! Større mann med sukse skal man leite lenge etter. Bodybouilder-Skuespiller-Guvernør i California. Nå er det vel ikke så mange skuespillere jeg missliker egentlig. Eller jo en. Forferdelig. Steve Segal. Han er forferdelig. Eller så er det jo mange andre, men ingen "store" som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Arnold er flink, men jeg vil ikke kalle ham den beste actionhelten. Jeg foretrekker Dolph Lundgren. Stallone er også bra til tider. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Woody Allen, Will Ferell og Ben Stiller. Er så utrolig irriterendes alle tre. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Chuck Norris, kreasjonist, og kreasjonister er ikke kule, de er teite og tilbakestående, han er ikke kul han er dum og teit. Oh oh...you've done it now! Filmforumet blir ikke det samme uten deg... They once made a Chuck Norris toilet paper, but there was a problem: It wouldn't take shit from anybody. Endret 24. juni 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) hmmmm dobbeltpost er da shiiit...not! Endret 24. juni 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå