Gå til innhold

Digitale trommer til hjemmestudio

Wooperoo

Anbefalte innlegg

Er på leting etter et digitalt trommesett jeg kan bruke til øving og hjemmestudio og lurte på om noen hadde noen anbefalinger. Har spilt endel før så kan sette meg som middels god.

Har funnet et brukt trommesett til 4000 kr (Medeli dd-506) og lurte på om noen har hatt erfaringer med dette. Om noen kunne gitt andre anbefalinger hadde det vært supert. Har et budsjett på rundt 5000 kr.

Det må være digitalt så jeg kan bruke headsett så naboene ikke blir sprø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yamaha DTXplorer er nok det beste du får i den prisklassa, dersom du er heldig så finn du eit Roland TD-3.

I den prisklassa får du ikkje noko som på nokon som helst måte kan måle seg med aukustisk, men dei to eg nevnte gir deg hvertfall meir enn nokon andre merker eg kjenner til (har DTXplorer sjølv).

Lenke til kommentar

Tja, dersom TS går opp til 6k bør h*n kunne få eit TD-3, som har både mesh-skarp og skikkeleg pedal.

For eit treningsset har eg ikkje noko problem med å spele på pads, men skikkeleg pedal klarar eg meg ikkje utan. Sett at du lærer deg å spille trippelslag på HD-1 pedalen (om det i det heile tatt er mogleg) så vil dette vere fullstendig ubrukelig når du går over til skikkeleg pedal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...