jack11728 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg bruker norton internet security atm. Men det bare slower ned pcn skikkelig og er dårlig :\ Jeg lurer på on dere har noe andre anti virus programmer å anbefale? Jeg har hørt AVG og kaspersky er veldig bra, men er usikker hva sier dere? Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg bruker MSE(Microsoft Security Essentials) og er veldig fornøyd med den. Så den er min anbefalning Endret 21. juni 2010 av bChaos Lenke til kommentar
jack11728 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan er den mot brannmur og sånt? Er det freeware eller payware? Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) MSE er freeware, men krever at du har gyldig windows lisens for å laste den ned, den har tatt så å si alt av skadelig programvare som er kommet inn på PC`en. Endret 21. juni 2010 av bChaos Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Du har jo også Panda Cloud Antivirus og Avira AntiVir som er to gratise antivirus programmer som du kan teste ut. Jeg bruker selv Panda Cloud Antivirus og anbefaler helt klart den og anbefaler deg til å teste ut den. Endret 21. juni 2010 av Atiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå