int20h Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Oracle gir svar til skeptikerne ved å oppgradere Netbeans med JavaFX Composer og PHP-verktøy. Les mer Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvilken tilknytning har Oracle til Eclipse egentlig? Mener dere JDeveloper? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Eclipse er vel ikke fra Sun men opprinnelig fra IBM. Tror nok ikke sun har noe som helst med eclipse å gjøre. Mulig artikkelforfatteren mener Jdeveloper fra Oracle? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er riktignok et par Oracle-folk relativt høyt i Eclipse-hierarkiet, men det får da være grenser Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg stusser også på hva i all verden Oracle har med Eclipse å gjøre. De er riktignok medlem av Eclipse Foundation, men står langt nede på lista, og har neppe noen som helst myndighet til å "legge ut en ny versjon av Eclipse i løpet av kort tid". Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan artikkelforfatteren for ettertiden holde seg til temaer han har greie på, eventuelt sette seg dypere inn i temaer han har tenkt å skrive artikler om? Radlekatt Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg savner også mer involvering av artikkelforfattere i forumet. Feil er ikke bra, men det forekommer - og på hw.no, dessverre relativt ofte. Hvis slike ting kunne utbedres relativt raskt, så ville det vært litt mer levelig. Her ser man ofte en artikkel med en rekke graverende feil, eller mangelfull informasjon - og må lese diskusjonen i forumet for å i det hele tatt skjønne hva saken dreier seg om. Forumet er eneste grunnen til at jeg fortsatt henger her, og det er også en ressurs, da det er mange flinke folk her. Jeg skulle ønske denne ressursen kunne utnyttes bedre for å få høyere kvalitet på artiklene her inne. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er lov å gjøre feil, men nå er det tross alt 5 timer siden artikkelen ble lagt ut og da er det ganske flaut. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg la inn nyeste Netbeans for litt siden for å lage et UML diagram, men den funksjonaliteten har blitt fjernet etter oppkjøpet av Sun Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 UML forsvant vel fra NB for århundrer siden? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 iirc fantes det i 6.7. Francis Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 "JavaFX var i utgangspunktet posisjonert som en utfordrer til AJAX" Eh? JavaFX er en utfordrer til Flash, og har alltid vært posisjonert som det. Det har INGENTING med AJAX å gjøre. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Eh? JavaFX er en utfordrer til Flash, og har alltid vært posisjonert som det. Det har INGENTING med AJAX å gjøre. Uff og uff... Er det virkelig noen som får lønn for å skrive disse artiklene? Radlekatt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Virker nesten som om netbeans har fått penger for å fjerne uml etter å ha sett denne siden: http://netbeans.org/features/uml/ Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Virker nesten som om netbeans har fått penger for å fjerne uml etter å ha sett denne siden: http://netbeans.org/features/uml/ Ække godt å si hvorfor UML-støtte ikke lenger finnes i NetBeans... Men økonomi er ganske sikkert med i bildet. Selv har jeg aldri benyttet meg av den, så jeg savner den ikke. Det finnes mange gode, OpenSource UML-editorer. ArgoUML, f.eks. Radlekatt Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) I går releaset Oracle endelig Eclipse Helios! Endret 24. juni 2010 av _Xorcist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå