Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man ha sex selv om man har en liten betennelse?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen i dag, og kan hende jeg har en liten betennelse i underlivet. Selv om jeg ikke får svar på testene før i neste uke, så lurte jeg på om det går ann å ha sex uten at det er fare for smitte elr lignende?

Hvorfor jeg spør når jeg nettopp har vært hos legen?

Svar: fordi jeg glemte å spørre! x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg var å skjekket underlivet hos legen i dag, og hun sa at jeg mulighens hadde en liten betennelse, men skulle sende ca 5 prøver til en labb så skulle jeg få vite hva som feilet i neste uke, men jeg er ikke en person som klarer å holde ut så lenge, og spessielt ikkje når jeg har vært borte fra typen lenge, og vet at jeg får mensen i neste uke ><

Lenke til kommentar

Vel jeg var å skjekket underlivet hos legen i dag, og hun sa at jeg mulighens hadde en liten betennelse, men skulle sende ca 5 prøver til en labb så skulle jeg få vite hva som feilet i neste uke, men jeg er ikke en person som klarer å holde ut så lenge, og spessielt ikkje når jeg har vært borte fra typen lenge, og vet at jeg får mensen i neste uke ><

Når ble mensen et hinder for sex?

Lenke til kommentar

Nei, han får litt nåjja av blod -.-

en gang hadde han glemt å klippe neglene slik at jeg begynte å blø etter at han skapet meg litt på insiden av fitta, også ble det turn off for han osv.. for meg kan jeg godt ha sex under mensen tiden, men gjør litt vondt hvis penisen trenger for langt inn.. men det var liksom ikke det jeg lure på da jeg startet denne tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...