fjarle Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mangler viktige programmeringsverktøy. Les mer Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Trenger vi på berget AR? Kan se for meg at det kunne være gøy å bruke på f.eks turistferie med sightsing og the whole nine yards, men med prisene på roaming i utlandet er jo ikke det så interessant heller. Lenke til kommentar
XtraLars Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vil benytte anledningen til å takke for et fantastisk bilde. Romvesen uti ingenmannsland med et skilt som sier Hallais.. Kan vel ikke bli mye bedre enn det Mvh Kis som er fornøyd ut dagen (hvertfall) Lenke til kommentar
Thomas Tyldum Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 XtraLars: Hehe, enig. Sitter og tenker på hva morsomt jeg skal finne på foran huset mitt. Eventuelt hva en skal finne på av morsomheter ute i det offentlige rom. Tipper dette vil ta av etterhvert. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Enda en grunn for meg til å droppe WinMobile/Phone for alltid Endret 21. juni 2010 av steeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg