igxx Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) heia! I dag da jeg restartet pcen kom ikke følgene iconer opp nede på oppgavelinjen: 1. den som er med 2 pcer og vis jeg er kobblet til internett blir det en kule som står forsann pcene 2. den jeg justerer lyden opp og ned manuelt 3.og den som viser hvor mye batteri jeg hadde igjen. Hvor er disse icoene?!? hvordan får jeg de opp igjen? Endret 21. juni 2010 av igxx Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Du har ikke giott oss noe info om ditt system. Hvordan skal noen kunne gi deg et svar? Endret 22. juni 2010 av cyclo Fjernet svar på slettet post Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Minner om forumets retningslinjer for bumping og bruk av store bokstaver! Tråden er ryddet for slikt og diverse off topic. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 okei, har windows vista ? hva mere trenger dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå