Pc96 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) hei! Lurer på hvilken bil dere mest vil annbefale av Toyota Hilux eller Mitsubishi L200?? Hvilken av bilene får man mest for pengene for?? Det er snakk om nybilkjøp, skal kjøpe en av dem, 2 seter og diesel skal det vere. Takk for svar! Endret 20. juni 2010 av Pc96 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tja, L200 har bedre garanti og Hilux-en vil antagelig holde seg bedre i verdi, spesiellt hvis du har tenkt og ha den lenge. Så som hengervekt, lastekapasitet, og karmmål regner jeg med du har kikket på, har du prøvekjørt de? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har ikke prøvd L200. Kjørte Hilux for et par måneder siden, og den synes jeg var god å kjøre. Litt stiv kanskje, men greit. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvis du skal kjøpe ny så er nok Hiux bilen å kjøpe vil jeg tro. Pga. det står Toyota i grilen vil den holde seg bedre i pris. Forbruk er jo også noe å vurdere, sjekk om det er store forskjellerm mellom L200 og Hilux (tviler på at det er det). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vet ikke hvordan L200 er, men HiLux er i hvert fall veldig god. Har kjørt den noen ganger, og syns den takler det meste av underlag bra også. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vi har Hilux i familien og det er uten tvil min favorittbil:) L200 er vel også gode bilar, men hilux er kjent for å ha ein vanvittig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå