mopani Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg kjøpte nylig en Htc Legend og lurer på om jeg kan laste ned spill fra pc'en, for så å føre de over på mobilen. Er dette mulig? Jeg har ikke tilgang til trådløst nettverk for øyeblikket, så får derfor ikke lastet ned via tlf.. Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er fullt mulig. Alle programmer for android er av formen .apk. Disse filene laster du ned og legger på minnekortet. Derifra kjører du dem ved f.eks. filbehandleren EStrong. Vet ikke om HTC legger ved noe program som lar deg installere som standard.. Kanskje må du gå inn i settings og skru på installereing av programmer utenom market. Det ligger under applications i settings-menyen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Det er fullt mulig. Alle programmer for android er av formen .apk. Disse filene laster du ned og legger på minnekortet. Derifra kjører du dem ved f.eks. filbehandleren EStrong. Vet ikke om HTC legger ved noe program som lar deg installere som standard.. Kanskje må du gå inn i settings og skru på installereing av programmer utenom market. Det ligger under applications i settings-menyen. Skal jeg legge den i en spesiell mappe, eller er det bare å dytte filen over på minnebrikka? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den kan ligge akkurat der du vil, så lenge filbrowseren på telefonen finner den, og har rettighet til å kjøre den. (Som generelt gjelder hvor som helst på minnebrikka.) Selv har jeg en egen mappe rett på brikka kalt "programmer" (sammen med "musikk", "DCIM", "Downloads" osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå