bkf_94 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei Skal begynne på Marinejeger programmet som ligger rundt omkring på nettet: http://www.mil.no/multimedia/archive/00031/Marinejeger-trenings_31887a.pdf Kan fettprosenten bli redusert? med riktig kosthold, og er det noen som kan anbefale et kostholds program til dette? og er det noen som vet om det ville skade mye hvis eg tok vekk svømmingen?? Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Om du løper og sykler osv (kardio øvelser) kan alltid både fett og muskelprosent bli redusert. Et godt kosthold ville såklart bestått av en god del karbohydrater etter trening og godt fordelt utover dagen. Ellers en vanlig kost med en god del proteiner og grønnsaker/frukt. Siden programmer er hver dag i uken kan det nok være lurt å jekke opp spisingen om du ikke har trent så mye fra før. Om du tar vekk svømmingen vil det såklart bare bli mindre trening på visse områder av kroppen pluss svømmeteknikk. Svømming inngår i programmet fordi de har en del svømming i militæret(i alle fall i noen løp). Så å ta det bort vil jo gjøre at du sliter mer med svømmingen når du kommer inn, men men. Lykke til! Mvh Lars Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Eg trur ikkje du vil klare å både følge marinejegerprogrammet samtidig som du prøver å redusere fettprosenten, då progresjonen på programmet er så kraftig at du treng all den den næringa du kan få for å få til nok framgang. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei Skal begynne på Marinejeger programmet som ligger rundt omkring på nettet: http://www.mil.no/multimedia/archive/00031/Marinejeger-trenings_31887a.pdf Kan fettprosenten bli redusert? med riktig kosthold, og er det noen som kan anbefale et kostholds program til dette? og er det noen som vet om det ville skade mye hvis eg tok vekk svømmingen?? Ja. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Dessuten så er det lettere å få mindre fett% viss du har med svømminga. Endret 4. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå