jorgenhm Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei! jeg har et Creative Audigy Player lydkort og 5.1 logitech lyd system..( ikke det til 3000 kr men det som er litt billigere) Også har jeg installert drivere og alt og jeg bruker toolbar'n litt osv.. men så skal jeg bruke EAX i spill (f.eks. Unreal II, Enter the Matrix) og da er det noe jeg lurer på.. For når man skal bruke EAX i Unreal II, må man da skru på EAX Games - Normal Effects(eller EAX Games - Lite Effects) og også velge EAX inni spiller( altså på option > sounds) eller hva skal man skru på? Når jeg spiller spill som Battlefield 1942 og har aktivert EAX games - Normal/lite effects (bare fra toolbar'n) så blir lydene helt rare med ekko og andre rare lyden.. Det er det jeg lurer på.. kan noe fortelle meg litt om EAX og hvor man skal skru det på.? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvis spillet støtter EAX så skal du ikke skru det på i Windows. Da skrur du det på i Options/settings/instillinger i spillet. Edit: Det er mulig at hvis man setter på EAX i windows i tillegg til i spillet at EAX-effektene vil bli forsterket. Da vil man få ekko og div. rare effekter. Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ja vel? jeg er ikke helt sikker for når jeg spiller spill som Unreal II så høres lyden ikke noe rar ut når jeg skrur på effekter i toolbar'n.. i hvert fall når jeg har på EAX.. jeg skal teste senere om det er anneledes lyd om jeg har EAX av eller på i toolbar'n og om det blir sånn ekko osv. (som jeg opplevde i battlefield) også hvis jeg har på EAX i toolbar'n men ikke i spillets option.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå