Wutwut Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp: Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren. Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice. Noen som vet? - NiiiK Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp: Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren. Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice. Noen som vet? - NiiiK har du prøvd å koble til via wifi? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp: Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren. Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice. Noen som vet? - NiiiK har du prøvd å koble til via wifi? Ja. Innimellom nå står det noe med internettet. Men det står akkurat det samme om midlertidig problem og sånt ... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 73 visninger men kun èt innlegg? Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Har du kommet noe videre med dette ? Fikk samme problemet etter en "soft-reset" ag Google innstillingene i et forsøk på å få markedet operativt igjen, siden jeg ikke klarte å laste ned oppdateringer. Edit: Reset to factory... fikset problemet, men skapte mange nye ... med tanke på alt som måtte lastes/synces på nytt. Endret 1. november 2010 av BearCat Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du kan jo alltids prøve Market Cache-trikset. Gå inn på Settings - Applications - Manage Apps - Market og så trykk clear cache. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har fått ordnet det nå. Spurte en HTC-Ansatt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du kunne jo skrevet svaret du fikk her så kan andre med samme problem finne løsningen Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ok. Jeg kan bare fortelle hva du må gjøre/har gjort feil. Når du starter telefonen for første gang, kan du sette opp Google Konto, og e-post adresse og sånt, om du ikke satt opp en Google Konto da, så må du restarte hele telefonen (Husk at alle telefon nr o.l vil bli fjernet, men om du syncer den med pcn er ikke dette noe problem, eller du må skrive opp alle nr og sånt.), så må du lage en Google Konto (g.mail), også sette den opp når du starter mobilen igjen etter du har restartet den. Håper alle skjønte hvordan man skulle gjøre det Noe mer? Bare å spørre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå