Gå til innhold

Trenger hjelp med Market med min HTC Tattoo!


Anbefalte innlegg

Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp:

 

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice.

 

 

 

 

Noen som vet?

- NiiiK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp:

 

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice.

 

 

 

 

Noen som vet?

- NiiiK

 

har du prøvd å koble til via wifi?

Lenke til kommentar

Har en HTC Tattoo som jeg er kjempefornøyd med. Men det er en ting jeg ikke får til og det er Market, når jeg skal logge inn på Google-accounten min kommer denne feilmeldingen opp:

 

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice.

 

 

 

 

Noen som vet?

- NiiiK

 

har du prøvd å koble til via wifi?

Ja. Innimellom nå står det noe med internettet. Men det står akkurat det samme om midlertidig problem og sånt ...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har du kommet noe videre med dette ?

 

Fikk samme problemet etter en "soft-reset" ag Google innstillingene i et forsøk på

å få markedet operativt igjen, siden jeg ikke klarte å laste ned oppdateringer.

 

 

 

Edit:

Reset to factory... fikset problemet, men skapte mange nye ... med tanke på alt som måtte lastes/synces på nytt.

Endret av BearCat
Lenke til kommentar

Ok. Jeg kan bare fortelle hva du må gjøre/har gjort feil.

 

Når du starter telefonen for første gang, kan du sette opp Google Konto, og e-post adresse og sånt, om du ikke satt opp en Google Konto da, så må du restarte hele telefonen (Husk at alle telefon nr o.l vil bli fjernet, men om du syncer den med pcn er ikke dette noe problem, eller du må skrive opp alle nr og sånt.), så må du lage en Google Konto (g.mail), også sette den opp når du starter mobilen igjen etter du har restartet den.

 

Håper alle skjønte hvordan man skulle gjøre det :) Noe mer? Bare å spørre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...