kaolla89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Av enellerannen grunn begynte jeg å lese om folk som sniker seg inn på russetreff, og kom da også over en artikkel i aftenposten der det sto om hvor mye arrangørene av russetreffene ergret seg over ikke-russ som snek seg inn, og hvor mye de jobber med å få opp sikkerheten. Jeg kan ærlig si at jeg har sneket meg inn på et russetreff selv, bare en gang da, men for mange andre her jeg bor er det omtrent en tradisjon å snike seg inn hvert år. Så begynte jeg å tenke over hvorfor vi egentlig sniker oss inn, hvorfor er det så mange som gjør det? Det virker jo som om det sniker seg inn fler folk på russetreff enn på andre arrangementer... og grunnen til at jeg gjorde det ihvertfall, var jo fordi det var et party, et digert party med ordentlig party-musikk, masse lys, masse fyll og masse folk.. dette har vi ikke andre ganger i året!! Ja jeg vet det er noe i Trondheim (OFFH eller noe?) Men , det er i Trondheim. Det er så kjipt at man skal måtte kjøre tog i 12 timer for å få seg på en fest, for oss som ikke bor der. i tillegg må man finne sted å overnatte, sted å vorse etc etc... Jeg har en venn i Belgia, og han forteller meg alltid om festene og klubbene han har vært på. Og vi har jo masse forskjellige fester i andre land og. Sensation finnes jo i forskjellige versjoner både i nederland, belgia og danmark... nå er det masse drugs der da, men det er det jo på russetreffene og.. Jeg har vært på noe lignende fester i Norge, bare at de er mye mye mindre. Den ene kom politiet og avlyste (det var en fest som var noen agnger i mnd).. var på en i oslo og, men det kom bare sånn 20 stk eller noe.. (mest fordi der det var arrangert ikke er et så populært sted og fordi det ikke var lov med alkohol der tenker jeg xD) Jeg syns det er litt rart at vi ikke har 'vanlige' fester lignende russefestene i Norge... de er jo så sinnsykt populære. Og hadde det vært lov for andre ikke-russ å komme inn, så hadde det vært enda fler som hadde kommet og. Hvorfor er det sånn? Noen fler som har tenkt over dette? Og ellers, noen som vet om noen techno-parties som blir arrangert rundtomkring? Jeg har funnet noe på nettet, men det er så uoversiktlig, og jeg vet ikke engang om det blir arrangert lenger.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Begynn å studere ved eit av dei større universiteta så er det "problemet" løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå