Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plutseleg dårleg drag i Speedfight 2

Anbefalte innlegg

Hei

Har spørsmål angåande ein Peugeot Speedfight 2 AC, 2003 mod.

Diverse info mens me er i gang, tatt plomba i eksosen, Hebo Next generation variator, ny reim, 78 dyse i orginal forgasser av typen Gurtner.

har kjørt dette oppsettet leeenge heilt til ein dag. Eg bremsa ned då eg skulle vente på ein kamerat som kom bak meg, i det eg ga gass igjen så virka da som motoren berre døydde ifrå meg, all kraft var berre forsvunne. Drog dårleg generelt. kjørte heim seinare på dagen med samma problemet. Dagen før dette skjedde traff eg ein FÆL hump, mopeden døydde av litt. eg slapp gassen eit par sekund og ga på igjen og den gjekk fint. Bytta plugg, rensa forgassar, rensa luftfilter, bytta vekter, bytta reim, sjekka variatorfjøra. alt va i skjønnaste orden. Meg og fattern trudde dette skuldast i øverføringe ergo clutchen pga ifrå vårt syn så såg det ut som om at sjølve clutchen var utslitt. men då ein lokal motorgal som hadde hatt scooter før sa at dei skulle vara mykje lengre(Scooteren har gått ca 10 000 km). Då lurer eg på, er det noko problem i Eksosen? noko som blokkerar? Me tenkte og at det kanskje var Stempelringene/fjørene som var gåen men då mister eg vel all kompresjon? scooteren går på tomgang, startar lett, men slit når det gjeld motebakkar og går generelt dårlegare på flaten. manglar liksom den siste beten til at den går heilt som den skal. motoren slit med å dra.

Takkar for svar

Helsing

Thomas

Endret av Skruarn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...