Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer 5738zg bærbar, startet ikke opp og kan ikke formatere!

Anbefalte innlegg

Hei hei.

En kamerat har en Acer Bærbar som ikke vil starte opp.

Det kommer opp at det er blitt installert noe ny hardware eller forandringer i enhet-ett-eller-annet..

Så når jeg startet maskinen kan jeg velge mellom:

Starte opp på vanlige måte

Starte opp med sikkerhetsinnstillinger!

Uansett hva jeg velger så blir skjermen svart og ingenting skjer. Uansett hvor lenge jeg venter..

Så tar jeg i windows 7 platen, booter platen og det kommer opp en loading skjerm. Fra 1-100%.. Det tar 10 sekunder og kjøre igjennom den. Også blir skjermen svart og ingenting skjer.

Ikke den beste forklaringen, men håper noen kjenner til dette problemet og har forslag til åssen man kan fikse dette.

Tusen Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv og trykk alle f1-f12 tastene og så del en etter en :p

men en etter en f** og del..

jeg hadde dette probleme med en pc som hadde bad ram.. og fant en kombinasjon av f taster og del jeg kunne trykke i starten ! tror det var f8 og del!

men probleme la i harddriven at deler var fuckt! å når den sjekka hard drivern bada den på bad sectors når den hoppet over hard driv sjekken gikk det greit .

men har du sjekket oppstarten i bios ?

Endret av tony16
Lenke til kommentar

Du kan aktivere recovery ved å trykke Alt + F10 ca ved Acer logoen (Empowering technology). Da skal Acer eRecovery Management starte. Såfremst ikke kompissen din har kjørt recovery med plater eller noen gang installert et annet OS på maskinen så skal dette funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...