vonB Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Valgets kval! Har etter lang betenkningstid (nesten) bestemt meg for at min nye mobil skal være enten en Vivaz eller Satio. Det som er viktig for meg er at det er bra kamera, greit batteri og nogenlunde brukervennlig. Har også vurdert å vente på Xperia 8.. Noen som har noen erfaringer, tips og råd, evt andre forslag de kunne delt med en stakkars jomfru i nød? Iphone og HTC er ikke aktuelt på noen måte. Takk! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har Vivaz og angrer. Visst har den 720P-videoopptak og massevis av megapixler, men bilder og film blir ikke så mye å skryte av. I tillegg er det knotete tastelås hvor video- og filmknappene ikke kan låses og medieavspilleren hakker. Batteritiden er totalt ubrukelig etter min mening. ca. 2 dager stand-by for min del før jeg må lade. Lenke til kommentar
vonB Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Usj da. :S Men skal ikke batteriet egentlig være bedre på den enn på satioen? :/ Og er bildene like dårlige når du legger dem over på pcen feks? Takk for svar! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Her er to eksempler fra Vivaz. 1:1 utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå