Mr.Karlsen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Vet noen om noen gode sjapper i oslo hvor de selger gamle spill, tegneserier etc? Kjøpt en NY N64 konsoll (lagret på ett lager i mange år) og trenger noen spill til den Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har ikke sett etter N64-spill på 7 år, så om det finnes noen sjapper i Oslo som fortsatt har slikt, aner jeg ikke. Men prøv Spaceworld i Storgata, eller Elkjøp på Carl Berner. Dette er forretninger som er kjent for å selge gammelt ræl. Når det gjelder gamle tegneserier, så er det en sjappe et stenkast nedenfor Carl Berner (bare følg trikkeskinnene, men se opp for trikken) som har mye rart. Støvete, luguber forretning med gamle menn i lagerfrakk. Radlekatt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Finner en del N64 spill på qxl.no/finn.no. Ta en titt der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 helt NY. føkk seik. mother lucker. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hmm, var litt på utkikk etter bruktsjapper etc. De har ofte gamle spill til NES, SNES, Sega etc Sider som Sortiment.no er rådyre, 300 spenn for brukt Banjo --- Ja Coon, jeg var dritheldig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå