boleole Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Har akkurat bygd meg PC, og prøver å installere Windows 2000. Problemet er at jeg får beskjed om at installasjonen ikke kan kjøres i DOS. Men windows har jeg jo ikke ... enda. Hva gjør jeg? Er det enklere hvis jeg legger inn windows 98 i stedet? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: boleole skrev (2002-01-30 13:04):Har akkurat bygd meg PC, og prøver å installere Windows 2000. Problemet er at jeg får beskjed om at installasjonen ikke kan kjøres i DOS. Men windows har jeg jo ikke ... enda.Hva gjør jeg? Er det enklere hvis jeg legger inn windows 98 i stedet? sett biosen til å boote på cd-romen. Installasjons-cd'en er boot cd. Lenke til kommentar
arejohan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 eller, gå i i386-mappa på cd-romen. Start winnt.exe, og du kjører i "dos"..... Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvis du prøver å kjøre install eller setup , så går det ikke . Det er fordet at dette er windows versjon av installasjonen . Hvis du skal installere fra dos . Går du inn på cd-romen (sannsynligvis d:) skriv cd i386 (change dir to i386) skriv winnt og trykk enter , da starter installasjonen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå