Chatrine17 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kjøpte denne disken men jeg får opp beskjed om at ny maskinvare er funnet, ingen driver er å finne. Jeg får frem disken i utforsker og får lagt filer over på den men alt er vel ikke som det skal. Dessuten er det over 800 usynlige Mb på disken. Fatter ikke at det ikke er mulig å lage en plug and play disk! Min forrige passport disk virket uten problemer. Problemet er på min stasjonære pc som kjører Vista home premium samt min laptop med samme OS... Noen som har vært borti dette og kan hjelpe med en løsning? Endret 20. juni 2010 av Chatrine17 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjøpte denne disken men jeg får opp beskjed om at ny maskinvare er funnet, ingen driver er å finne.Det er fordi OS skal ha automatisk støtte for disken. Du sier jo du får den opp i utforsker. Jeg får frem disken i utforsker og får lagt filer over på den men alt er vel ikke som det skal. Dessuten er det over 800 usynlige Mb på disken.På hvordan måte er de usynlige? Fatter ikke at det ikke er mulig å lage en plug and play disk!Den er nok det. Problemet er på min stasjonære pc som kjører Vista home premium samt min laptop med samme OS...Ok, da er det nok neppe windows som tuller. Prøv å formattere disken på nytt via windows. Da utelukker du feil på filsystemet dersom dette viser seg være løsninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå