--Tiaaa-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ipoden min har hengt seg opp og det er umulig å slå den av, hva skal jeg gjøre? Det eneste som vises er menyen (spillelister, artister, albumer, samlealbumer osv). Dessuten er Ipoden i ''hold-modus'', altså den er låst. Når jeg prøver å låse den opp går det ikke. Den vil heller ikke koblet seg til Itunes :S Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det Ipod Touch? Hvis det er det, så hold inn den knappen på toppen og den knappen under skjermen helt til det skjer noe. Det pleier å ta ca 10-15 sek eller noe. Lenke til kommentar
--Tiaaa-- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Oida, skulle kanskje skrivd åssen Ipod jeg har x) det er ikke Ipod touch, det er en Ipod classic 120 gb Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er det noen måte å formatere iPod på? Isåfall må du formatere og legge inn sangene på nytt. Lenke til kommentar
--Tiaaa-- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Det aner jeg ikke. Helt ærlig er jeg usikker på hva formatere i det hele tatt er, hehe men noe som er veldig irriterende med disse Ipodene er at det bare er det ''hjulet'' man kan trykke på for å slå den av og på(hvertfall som jeg vet om :S) ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er vel en gammel iPod, så harddisken er muligens gåen. Lenke til kommentar
--Tiaaa-- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ok, men den er ikke brukt mer enn ett år. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hva med å vente til den er tom for strøm, og deretter lade den opp og se om den funker som normalt Endret 20. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
--Tiaaa-- Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, det var det jeg tenkte jeg skulle men med tanke på at det er igjen 50% strøm (ca.) og jeg trenger den tidlig i morgen, så blir det litt vanskelig.. Men jeg får se hva jeg gjør :S hehe Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg fikk samme problemet med min nye iPod classic 160GB i går. Den låste seg helt i play modus, fordelen med det er at den lader seg raskt ut. (siden det ikke er noen av knapp, eller et batteri å ta ut. ) Nå er den helt utladet, så skal prøve å lade den opp igjen. Den er kjøpt i januar i år, og har fått fin behandling. Det var etter at jeg har brukt den tilkoblet mitt bil-anlegg at den plutselig streiket. Der var den tilkoblet slik at mitt bilanlegg styrte den og den fikk konstant strøm fra bilen. (kanskje den ikke tåler å stå på konstant lading over tid?) Får se hva som skjer når jeg får ladet den opp igjen... Håper jeg slipper å dra til spaceworld og bruke min garantirett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå