Gå til innhold

Ipod henger seg opp, hjelp(fort!)

Anbefalte innlegg

Ipoden min har hengt seg opp og det er umulig å slå den av, hva skal jeg gjøre?

Det eneste som vises er menyen (spillelister, artister, albumer, samlealbumer osv). Dessuten er Ipoden i ''hold-modus'', altså den er låst. Når jeg prøver å låse den opp går det ikke. Den vil heller ikke koblet seg til Itunes :S

Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det aner jeg ikke. Helt ærlig er jeg usikker på hva formatere i det hele tatt er, hehe :) men noe som er veldig irriterende med disse Ipodene er at det bare er det ''hjulet'' man kan trykke på for å slå den av og på(hvertfall som jeg vet om :S) ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk samme problemet med min nye iPod classic 160GB i går. Den låste seg helt i play modus, fordelen med det er at den lader seg raskt ut. (siden det ikke er noen av knapp, eller et batteri å ta ut. ) Nå er den helt utladet, så skal prøve å lade den opp igjen. Den er kjøpt i januar i år, og har fått fin behandling.

Det var etter at jeg har brukt den tilkoblet mitt bil-anlegg at den plutselig streiket. Der var den tilkoblet slik at mitt bilanlegg styrte den og den fikk konstant strøm fra bilen. (kanskje den ikke tåler å stå på konstant lading over tid?)

Får se hva som skjer når jeg får ladet den opp igjen... Håper jeg slipper å dra til spaceworld og bruke min garantirett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...