Gå til innhold

Acer 5930G og ALLE spill hakker/har dårlig fps

Anbefalte innlegg

Fatter ingen ting, stort sett alle spill jeg spiller har lav fps. Det inkluderer Starship Troopers 2, Zombie Panic, Synergy +++. Pcen er mer enn god nok til å kjøre alt dette glatt, så er det noen som har peiling på hva i all verden det kan være som gjør at det blir sånn?

Kan da nevne at da jeg først kjøpte maskina så gikk alle spill helt glatt. Og nei, det er ikke støv i vifta.. :tease:

Har relativt ny skjermdriver, systemet mitt vil jeg våge å påstå er ryddig, det er ingen tvilsomme prosesser som går i bakgrunnen.

Hjæælp! :blush:

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg har samme problemet med sin 5930G (i tillegg til andre problemer). En annen venn har problemer med sin 5920, og den har vært til reparasjon to ganger så langt. Så for meg så virker det som at det er noe rart med disse modellene.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

En venn av meg har samme problemet med sin 5930G (i tillegg til andre problemer). En annen venn har problemer med sin 5920, og den har vært til reparasjon to ganger så langt. Så for meg så virker det som at det er noe rart med disse modellene.

Har en 6920G maskin selv, mye lik 5930 maskinene. Den slet også med dårlig fps i så og si alle spill. Battlefield 2 kunne kjøres på 60 fps i 2 minutt før den hoppet ned til 8-10. Jeg endte opp med å formatere hele maskinen, så nå ser det ut som den kjører spillene mye bedre enn før :)

Lenke til kommentar

Er drita lei av at formatering er eneste utvei på ting som det her.. Hahah.. Mareritt å legge inn alt på nytt igjen.

vil anbefale formatering , hadde forøvrig selv en acer 5930G. makan til wierdo pc har jeg ikke sett på lenge asså!sjermen røk, så røk nettverket, så heile pakka :D fra nå. MAC forever :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...