lillerubin Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 I går hadde jeg sinnsykt dårlig signal, og fikk omsider koblet meg på det trådløse nettverket. I dag er det bra signal, men kommer meg ikke på nett... står tilgang: bare lokal. Ser nesten ut som husverten har koblet fra nettet. For på dette kartet står min pc og hans pc koblet opp mot dlink, mens fra dlink til internett er det et rødt kryss... hvorfor? (ja jeg har lov å koble meg på nettet, har fått passord og alt fra husvert) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det betyr at du ikke har kontakt mot internett. Lenke til kommentar
lillerubin Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 ja jeg skjønner jo det, men hva er galt? står noe om at det kan være problemer med dns også... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Heller modemet som tuller seg litt da, du har kontakt med routeren. Lenke til kommentar
lillerubin Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 da må jeg bare satse på at husverten fikser det da. var jo sånn i hele går, rart han ikke har merket det, evt gitt meg beskjed siden jeg var der i forigårs og spurte om det var noe galt med nettet, men da var det bare jeg som ikke hadde signal. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Du får be husverten restarte modem og router. Det kan jo kanskje være greit å gjøre innimellom hvis utstyret har tendenser til å være ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå