youdecide Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hei folkens og takk for alle svar! Skal forsøke å skru av VR i siste test før filming. Man kan jo da se at Nikon ikke tar hensyn til diverse innstillinger. Dette må jeg si er utrolig skuffende. Bytter ut Nikon de nærmeste dagene med Canon. Hjelper dog ikke dagens økt, men. Jeg som har vært så kjekkas med mine kolleger og venner: With Canon you can, but with Nikon you do. Skal sakte men sikkert spise den i meg i skam Igjen takk for super hjelp! Tom Lenke til kommentar
tvister Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 I bruksanvisningen http://www.scribd.com/doc/14594162/Nikon-D90-bruksanvisning-norsk side 70 står det litt om filming og eksponeringslåsing. Lenke til kommentar
ebr Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) D5000 kan du styre blender og exposure comp. det er alt som har noe effekt på video der (ser først effekten etter man slår på LV etter instilling i A, M modus), i tillegg til disse scene modes du kan bruke. Det med rolling shutter kan korrigeres i mange av de nyeste video programmene som Vegas 10 pro osv... Endret 1. januar 2011 av ebr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå